![]() |
Alejandro Valverde
Renner uit het jaar 1980, erg jong dus nog voor een wielrenner en wint zo'n beetje overal waar hij start.
Momenteel rijdt hij in de Ronde van Burgos en heeft alledrie de etappes gewonnen. Vorig jaar won hij twee ritten in de Vuelta, werd 3e in het eindklassement en werd 2e op het WK in Hamilton. Hij rijdt nu voor Kelme, dat verwikkeld is in geld- en dopingperikelen. Vanwege het laatste mocht deze ploeg niet starten in de Tour en kon Valverde zich niet meten met de wereldtop. Volgend jaar gaat hij hoogstwaarschijnlijk naar Quick Step-Davitamon, om zeker te zijn van het rijden in de Pro Tour. Wat zien jullie in deze renner? Een renner die het in zich heeft om hele grote wedstrijden te winnen? Of iemand die op het moment wel goed is, maar moeite zal hebben om de druk aan te kunnen in echt grote wedstrijden? Oftewel: waar en wanneer eindigt deze indrukwekkende zegereeks? |
hij heeft al 3 ettappes gewonnen in de ronde van burgos van de 3 etappes :eek:
|
Citaat:
|
hij stond vorig jaar in ronde van spanje op het podium. Dus hij is een goede renner . Plus 2e wk vorig jaar.
Ik vond het echt jammer dat ie niet naar de tour de france kon dit jaar. Ik had echt willen zien hoe die het zou doen. Samen met Cunego vind ik hem toch een van de grootste talenten op dit moment |
Citaat:
Maar dat komt omdat ik net op teletekst las dat ie weer een etappe won en ik wou zelf net een topic over hem beginnen(echt waar ) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag je wel topics over een specifieke sporter openen? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben natuurlijk geen forumbaas en ik heb nu ook wel weer genoeg offtopic gereageerd. |
Citaat:
|
Valverde schijnt niet naar Quickstep te gaan.. Rabo grijp die kans!
Hij kan eigenlijk alles winnen behalve kasseiwedstrijden. In de Amstel Gold Race ofzo kan hij mee met Boogerd, om hem dan in de sprint te verslaan. |
Beetje zonde om zo'n goede renner naar de Rabo ploeg te laten gaan. Een ploeg als Quickstep of CSC lijkt me dan toch een betere keuze. Jammer voor Rabo, maargoed.
|
Citaat:
|
Het zou me ook niet verbazen als hij naar Discovery (Postal) gaat als opvolger van Lance.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rabo is ook gewoon goed. Ze doen in mijn ogen echt niet onder voor Davitamon-Quick Step. Elke ploeg heeft z'n ups en downs en Rabo moet nu zorgen dat ze goed bij blijven door nog een grote naam aan te trekken. Met renners als Leipheimer, Rasmussen, Dekker, Boogerd, Freire ben je echt wel een toppie ploegje.
Ontopic: Als die Valverde echt zo jong is wil ik eerst een ff zien of ie twee seizoenen kan rijden. Er zijn genoeg wielrenners die ooit eens ff goed presteerden en daarna niks meer waren. Ik beveel hem CSC aan, lijkt me het beste om door te groeien. |
Rabo hoort bij de beste 10 ploegen van de wereld maar ze vern**ken de talenten. Zie Traksel bijv. En een Freire en Leipheimer deden het ook ietsje beter in de vroegere ploegen.
|
Citaat:
|
Ik vind hem echt goed hoor boogie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijken hoe goed Valverde is als die straks naar een andere ploeg gaat :o Botero,sevilla, Aitor Gonzolaz zijn allemaal minder gaan presteren...maar groot talent misschien beetje vergelijkbaar met Jalabart die kon ook altijd goed klimmen en sprinten in zn begin jaren
|
Citaat:
|
Jammer dat hij naar quickstep gaat, daar zitten zulke mooie renners die ik graag in de tour zal willen zien :o
|
Citaat:
|
zo'n mooie renner is Lotz niet :p
|
Citaat:
[/offtopicmode uit :p ] |
Citaat:
|
michael jackson met een restyling...
het schijnt dat er vanavond in studio sport een interview is met de raboleiding, met betrekking tot valverde.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |