![]() |
Klaarkomen zonder "iets" te doen
Volgens mij ben ik echt de enige, maar ik kom wel eens klaar (heel af en toe hoor) als ik niet aan het masturberen ben, of seks heb... Maar bijvoorbeeld als ik met intiem zoen met mijn vriend, of als ik hem aftrek :o... soms word ik ook klaarkomend wakker :o.
En het is echt het zelfde gevoel als klaarkomen hoor!! Heeft iemand dit wel eens? |
*is jaloers*
|
**is blij dat het hem niet gebeurt**
|
Citaat:
|
schijnt idd mogelijk te zijn, maar heb het zelf nooit mee mogen maken. *sluit zich aan bij de jaloers club*
|
Haha :bloos: Mwah jullie moeten niet denken dat ik dat dagelijks heb hoor :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan de zooi opruimen... :)
|
ooit weleens gehad :| (paar jaar terug)
is irritant als je wakker wordt(n) |
Yup, ik kan het ook, mezelf klaardenken. Meestal tijdens die periode tussen waken en slapen. Het is soms heftiger dan gewoon klaarkomen zelfs.
|
ach ik denk dat de meeste jongens weleens in hun slaap klaarkomen...
maare hoevaak gebeurt dat dan, mevrouwM? |
:cool:
haha |
In een droom of net tussen waken en slapen in, ja. Verder niet, helaas. (de oplossing voor saaie momenten! :o)
|
1 keetje
was wel leuk goed voor als je niet kan slape ;) |
mm hehe dat heb ik nog nooit gehad :P
|
één keertje
|
niet gehad zover ik t weet, maar bij pijpen word ik wel heel erg geil dat ik maar 1 streel of iets nodig heb om te komen dus ik zit er niet ver vanaf...
|
Citaat:
|
Ik kan klaarkomen van kusjes bij m'n nek en bij m'n oor enzo. :o Maar ik kan niet zonder enige aanraking klaarkomen en ook niet van zoenen.
|
soms
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar wel leuk raar dan :)... De eerste keer dat ik het had tijdens het zoenen (ik had toen net een week iets met mijn vriendje, en we waren erg intiem aan het zoenen) had ik echt zoiets van huh wat gebeurt er nu weer :D |
Ik ben 3 keer klaarkomend wakker geworden... Goddelijk lekker.
|
Nou, het is dan alleen (lang) zo heftig niet, maar het gebeurt wel.
Door gedachten of door het lezen van bepaalde teksten etc. Is wel erg fijn juist, eigenlijk, want als het ergens (bijv. trein) gebeurt heb je wel een lekker gevoel, maar het valt niet zo op en je bent ook niet even van de kaart.... |
Citaat:
|
Heel af en toe word ik wel eens wakker met zo`n gevoel. Op een andere manier lukt het mij niet zonder 'iets'.
|
Citaat:
wel heel :cool: hoor! |
Citaat:
Nee, ik kan dat niet. Misschien wel in mijn slaap, dat weet ik dan niet, maar volgens mij is dat dan net als een natte droom bij jongens; eigenlijk vrij normaal. Soms heb ik wel heel weinig stimulatie nodig, maar helemaal zonder lichamelijk contact lukt het mij niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het nog wel eens dat ik het in me slaap heb, maar verder kan ik niet klaar komen van zoenen. wel erg geil worden overigens :D
|
Citaat:
|
dat is nog nooit gebeurd helaas
|
Ik heb 't welleens gehad toen ik aan me vriendje dacht en alle schattige en lieve dingetjes die hij had gedaan.
Maar verder overkomt 't me niet zo vaak. |
Hai!
Ja, ik heb dat ook af en toe, soms als ik een spannende droom heb, maar ook wel eens zomaar, het voelt als een gewoon orgasma, en ik wordt dan ook nat zeg maar.! |
ik kom wel eens spontaan klaar.
bheel vervelend voordat ik bij mijn vriendin binnen ga of wat ik wel erg geil vind tijdens het condooms kopen, raak ik heel erg opgewonden van. |
Citaat:
|
Sta je daar bij de drogist ..........
plakt de hele binnenkant van je broek :eek: |
d'r moet wel iets zijn. Anders gaat het echt niet lukken.
|
heb t wel vaak in m´n slaap. Maar ik denk dat ik dan op de een of andere manier toch wel stimuleer oid. Maar goed... Ik vind t in m´n slaap trouwens veel minder lekker dan anders.
|
Citaat:
Hoe snel kom jij als je seks hebt of als je bevredigd wordt? |
Nee. Totaal niet.
Sowieso moet 'daar' over het algemeen aan gewerkt worden. |
Citaat:
Nou weet ik ook waarom vrouwen altijd zeuren dat ze niet klaarkomen tijdens de sex; ze komen veel te vaak loos! :P |
ik heb weleens het gevoel dat ik in mijn droom ben klaargekomen...echt zo'n post-orgasme gevoel, beetje nog die kriebels in je buik als je wakker wordt.
maar van zoenen enzo?....nee, dat is me nooit gelukt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |