![]() |
{tk} evisu broek: ke mag zelf wat bieden
Hey hai ik heb hier een evisu broek. ik heb het cadeau gekregen van mijn moeder, maar hij is te groot. ik heb ook geen foto's ( misschien maak ik er nog een). als je in de omgeving van almelo woont kun je een kijkje nemen. je mag zelf wat aanbieden. ik hoop wel dat je al weet wat deze soort broeken in de winkel zelf kosten. ik vraag zelf er niet zoveel voor hoor.
|
Zonder foto zul je weinig reacties krijgen :)
|
Hey zal wel nep zijn die evisu shit!!
|
Maak eerst maar eens een foto en vertel de maat erbij..
|
Evihoe?
sorry |
Misschien kun je beter een foto plaatsen en de maat en de nieuwprijs vermelden.
Niet dat ik m wil kopen, maar ik denk ik geef ff wat tips. ik ben echt te goed voor deze maatschappij :D |
Geef mij een foto en ik vertel je of 'ie echt is. Of dat je genept bent.
|
Citaat:
|
daar heb je een riem voor ! sukkel........
|
die spang evisu weettok
|
no spang
|
|
Als het die op die foto is, is hij nep
Wel een goede imitatie met de 2 kleuren stiksels die erop zitten en het rode labeltje (a la Levi's bij de kontzak) wat hier ontbreekt en op de meeste imitatie's wel zit. Maar het kleine 'zakje' bij de normale broekzak, op de linkerfoto helemaal linksbovenin, klopt niet. Die hoort bij de echte evisu hoger te zitten en valt bijna niet op (soort van verborgen zit dat). Ook zijn de riemogen (waar je je riem doorheen haalt) niet allemaal schuin op de broek genaaid, alleen aan de achterkant zijn een paar schuine riemogen te zien. Verder is de vorm van de bogen verre van jofel :D Dus helaas, maar ik zat net op google te zoeken naar evisu, en daar kwam ik het plaatje hierboven ook tegen, dus of het die broek is die aangeboden wordt weet ik niet. |
Citaat:
Ben wel benieuwd naar een foto van de broek trouwens, ook ik kan je zo vertellen of ie echt of nep is stoer he :o |
echt triest al die nepperds. Ik kan mij 300euro echte evisu broek niet eens meer aantrekken, want hij wordt gewoon als nep beschouwd :p
Zelfde geldt voor armani, von dutch, LV etcc vandaar dat ik die merken ook niet draag :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Let ook op het rode labeltje bij de kontzak a la Levi's, hoe nep :D
Daar zit een leuk verhaaltje achter. Vroeger, toen was Levi's nog DE shit, alle broeken van Levi's werden met de hand en speciale weef machine shit gemaakt, waardoor de kwaliteit van de broeken echt subliem te noemen was. Later ging Levi's de fabrieken in, massaproductie en alles werd machinaal gedaan, niet meer het speciale per broek 'custom made' gedoe. Een tijdje later kwam Evisu, kocht de oude machine's van Levi's op en begon zelf broeken met de hand te maken van uitmuntende kwaliteit. Doordat ze 'custom made' zijn, en met de hand gemaakt worden en zelfs de logo's er met de hand opgeverfd worden, ligt de kwaliteit van de broeken zeer hoog en daar betaal je ook voor. Maargoed, Evisu begon dus met het maken van broeken, en omdat ze de methode van de oude Levi's gebruiken dachten ze zo'n 7 a 10 jaar terug dat ze ook wel het idee van het labeltje mochten gebruiken, en deden ook het rode labeltje met daarop 'Evis' aan de kontzak. Levi's spande hierom een rechtzaak aan tegen Evisu, won, en Evisu mocht de labeltjes niet meer gebruiken. Dus alle Evisubroeken die je tegenwoordig ziet met zo'n rood Levi's achtig labeltje aan de kontzak zijn bij voorbaat al nep :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |