![]() |
Waar heb jij een hekel aan in winkels?
ik van lange kassa rijen :o
|
jankende kinderen
en mensen die zeuren :rolleyes: |
Aan mensen die er ontzettend lang over doen om iets af te rekenen; pinpas zoeken, gepast betalen, praatje maken enz.
|
mensen die juist je wel aan kijken maar geen gedag zeggen in kleding winkels. Of juist mensen die naar me toe komen en vragen kan ik je helpen en dan dingen je proberen aan te smeren ofzo.
Als je bijvoorbeeld bij de BBC iets meer informatie over een product wil krijgen dat je dan dan krijgt maar het product aangesmeerd krijgt. (n) |
Verkopers en verkoopsters die de hele tijd naar je gaan staan kijken of zelfs naast je komen staan en vragen of ze kunnen helpen en dan als je zegt 'nee' dat ze toch blijven staan. Ik ben zo weg als dat gebeurt.
Hmm... of zou ik zo'n criminele uitstraling hebben? :bloos: |
De hitte, in elke winkel is het warm. (n)
|
Ik heb gewoon een hekel aan winkels en winkelen in het algemeen.
|
Ik weet er nog een; die dwangmatige dancemuziek.
|
muziek, mensen,dieren,wachten,kleding zoeken/passen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verkopers die op je afkomen. Dude, als ik je nodig heb weet ik je wel te vinden. Helemaal irritant is het als die verkoper:
-niet oprot -je iets wil aansmeren -er weinig vanaf weet -fouten maakt bij het afrekenen -geen interesse in zijn vak heeft (blabla ik sta hier alleen voor het geld) |
Citaat:
Mijn winkelergenissen: - Kinderen die steeds in de weg lopen. - Omaatjes en kletstantes die de doorgang blokkeren. - Verkoopsters die gaan vragen of ze je ergens mee kunnen helpen. - Mensen die voor het rekje staan waar je eigenlijk bij wilt. - Slome kassadozen. - Mensen die voordringen en je vervolgens stom aankijken als je er iets van zegt. |
Verkopers/verkoopsters die je heel de tijd in de gaten houden of te opdringerig zijn, ik kan er echt niet tegen als ze hun aandacht zo op je vestigen.
En verder keiharde verschrikkelijke muziek, ik moet mezelf nog wel kunnen horen praten (en ik praat hard, dus er is echt wat volume voor nodig :p). |
Van die hele harde house muziek want dan wil mijn moeder niet mee naar binnen (en die bewaakt de portomonnee)....
|
rennende en jankende kinderen vind ik ook wel irritant :o
|
te veel kinderen irritant personeel
|
Citaat:
ik erger me aan kinderwagens en lange rijen bij de kassa of paskamer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Te klein assortiment.
Als ik iets wil dan moet er VEEL keuze zijn en een grote voorraad. |
teveel kleren
te grote ruimte lange rijen zeikende mensen(bejaarden,kinderen) onaardig personeel uitverkoop (kutdrukte) teveel mensen winkelen dus (n) |
Té geïnteresseerd personeel. Sorry, daar heb ik een bloedhekel aan. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Mensen die zó gaan staan kletsen dat ze het hele gangpad blokkeren.
- Verkoopsters die achter je kont aan lopen bij alles wat je doet. - Volle paskamers. |
- als er geen spiegel in de paskamer hangt
- overenthousiaste verko(o)p(st)ers - wachtrijen - als alles zo dicht op een rek zit gepropt dat alles eraf valt of aan elkaar blijft hangen als je iets uit het rek pakt (h&m (n) ) - drukte over het algemeen |
- stinkende pashokjes
- geen spiegel in pashokjes - dikke wijven die de weg blokkeren - overijverige truttige verkopers "zoek je wat? nee ik ben al weg ktnxbyeee" |
Citaat:
|
-drukte
-lange wachtrij -mensen die meteen op je afstormen en vragen of ze je ergens mee kunnen helpen -winkels met meer personeel dan klanten waardoor ze constant naar je kijken. Daar word ik zo nerveus van dat ik meteen verdwijn -als het te warm is in winkels (wat het vaak is) -te smalle paadjes waardoor als je eventjes staat te kijken je expres aan de kant wordt geduwd -passen |
ik erger me nooit, daarvoor ben ik te snel. Kleren passen doe ik thuis wel, want hoe eerder ik die kutwinkels uitben, hoe liever het me is.
Tot nu toe maar een keer terug geweest vanwege verkeerde maat :cool: |
van die harde kutmuziek
ik vraag me af hoe die mensen daarin moeten werken ik kom heel soms wel eens bij de videotheek maar ik heb al moeite daar 2 seconden in te staan, zo hard niet nroamal toch? ehm verder eh dayt mensen ergens staan en dat je erlangs wil en dat ze dan niet opzij gaan. |
Mensen die in de weg lopen
Mensen met buggy's die niet opletten Mensen die voorkruipen Mensen die voor je fiets langs lopen, op het fietspad. :mad: Domme cassieres waardoor je soms mega lang moet wachten [Laatst ging een cassiere het fruit van iemand afwegen en die meneer vroeg of ze nog iets van spek mee wilde nemen. Ze wist niet eens wat het was (rare naam) en toch is ze het helemaal gaan zoeken. Terwijl er echt een mega rij stond :mad: ] Opdringerig personeel Personeel wat over alles zegt dat het mooi staat. :mad: |
* Mensen die in de weglopen (links lopen als jij links loopt, ga je naar rechts, gaan hun ook naar rechts).
* Lange rijen bij de kassa. * Jankende kinderen. * Bejaarden die denken alles te mogen. * Domme cassieres/verkopers. * Verkopers die bij je gaan staan als je aan het kijken bent. En dat als je nog geen 2 sec. binnen bent. * Muziek in meestal schoenen/kledingwinkels. * Warmte in winkels (Mediamarkt!). |
van die verkopers die idd gelijk naar je toe komen denderen en je 100 dingen proberen aan te smeren. Maar het is ook irritant, gebeurt ook wel 's, dat je er eentje nodig hebt die er dan vervolgens gewoon niet is.
in allebei de gevallen ben ik zo weg :D Verder jankende kinderen, lange rijen, warmte etc.... |
Citaat:
|
in klerenwinkels kan ik die irritante kutverkoopstertjes wel killen die denken dat ze je kunnen helpen. hoe zeg je daar een beetje tactisch nee-je-bent-doodirritant-en-ik-ben-heel-goed-zelf-in-staat-de-pashokjes-te-vinden tegen?
|
Drukte, stampherriemuziek.
|
ik erger me aan alles in een winkel
het beste zou zijn als ik de enige persoon in de winkel was, geen klanten en geen personeel. nouja, vooruit wel iemand om de prijs mee af te rekenen helaas c'est impossible |
verkopers die, ongeacht hoe lomp iets zit, bij alles wat je aantrekt roepen: ohhh, wat staat dat je mooooi.
verkopers die je continu willen adviseren en helpen. als ik hulp nodig heb vraag ik het wel. enorme rijen paskamers zonder spiegel kutmuziek |
Aan verkopers die gelijk op je af komen als je alleen maar even aan het rondkijken bent.
|
Winkels over het algemeen, en dan in het bijzonder de H&M.
|
Citaat:
|
verkoopsters die zich zomaar met je gaan bemoeien terwijl ik denk ROT OP, als ik ze nodig heb vraag ik het ze zelf wel.
en ik haat bh`s en bikini`s kopen, zeker als zo`n livera-mens ofzo zomaar je pashokje binnen komt stormen en zo hard de bandjes wil gaan verstellen terwijl ik roep NEE NIET NODIG HIJ IS TE RUIM dat dat ding uitvliegt gewoon...zucht nee ik word liever met rust gelaten tijdens het winkelen haha, en ik haat het inderdaad ook als mensen heeeel erg sloooom kleingeld uit gaan tellen. |
Citaat:
|
Een combinatie van alles wat hier al genoemd is.
|
Fel licht
De beruchte verkopers die je aanspreken terwijl je daar niet om vraagt (hopelijk lezen een aantal ervan dit topic (y) ) Lange rijen voor de kassa Blerende, rondrennende kutkinderen Kinderen met bijbehorende wagentjes Als er geen andere winkelende mensen zijn in de betreffende winkel, dan heb ik het idee wat doe ik hier dan :confused: :p Kapstokken/kledingstukken die op de grond liggen Als iets uitverkocht is Drukke winkelstraat zodat je niet snel door kan lopen, maar dat je achter elke meute bejaarden wordt opgehouden Als de karretjes of mandjes op zijn in de supermarkt, of ze staan helemaal aan de andere kant |
Nauwe paden tussen schappen en veel graaiende mensen. En natuurlijk te harde muziek. In de Mediamarkt word ik daar altijd helemaal gek van.
|
-Personeel dat de hele tijd om je heen staat en vraagt of ze echt niet kunnen helpen.
-Onbeschoft personeel -Die bejaarde bij de kassa van Albert Heyn, die de euro's nog steeds moeilijk vindt. |
medewerkers die constant achter je aan lopen en je in de gaten houden alsof je iets gaat jatten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |