![]() |
polo's
Euj
Rolfz en ik vroeger zich net op msn eigenlijk af waarom iedereen meteen een kakkerbeeld heeft bij RL of lacoste polo's. Je hoeft het toch niet meteen te zijn? Ik heb zelf ook die polo's maar ik heb ook weer normale merkloze shirts, merkloze broeken, overseaz en puma enzo. Opzich draag ik veel verschillende dingen. Maar waarom meteen zo'n beeld bij polo's? Naar mijn idee zijn het kledingstukken die je op een bruiloft, feest, op straat en tijdens het uitgaan goed staat. Ik ben ook niet meteen arrogant bij die dingen, dus ik vind het hokjes plaatsen best wel irritand eigenlijk :) |
Ik draag over het algemeen altijd polo's.
LaCoste of Tommy, Ralf, e.d. En heb nog maar een enkel t-shirtje. |
Vroeger waren het vooral rijkeluiskindjes die polo's droegen, maar nu is de polo geïntregeerd in de samenleving.
En áls je een balletje rozenwater ziet, heeft die echt áltijd wel een kraagje aan... Misschien daarom? |
Citaat:
Ik zou zelf iig nooit het kraagje omhoog dragen :| |
ik heb zo'n beeld helemaal niet bij polo's
|
Citaat:
|
ik liep langs de coolcat in arnhem en ik zag een shirtje met CHICA erop staan.
|
Ik vind het er gewoon niet uit zien... En vaak als ik iemand in een polo zie lopen dan krijg ik het idee dat dat ding al stokoud is omdat ze bijna niet meer te krijgen zijn en dus dat persoon in kwestie nog gekleed wordt door mammalief. Maar dat ik dat mis heb weet ik zelf ook wel, maar die gedachte roept het bij mij gewoon op... :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Polo's zijn leuk. En waarom zijn die dingen oud? Overal te krijgen hoor. Dus gewoon nieuw.
Misschien ligt het eraan dat ik bij een studentenvereniging zit waar het 'gewoon' is (als dispuutskleding enzo), maar ik vind het niet kak. |
Nou zo kan ie wel weer. Alleen omdat iemand regelmatig op onzin komt betekent niet dat ie niet hier ook mag posten zonder meteen afgezeken te worden. Dat doen jullie maar fijn bij elkaar. Ff wat posts verwijdert, nu weer normaal doen.
|
Citaat:
Wil nog niet zeggen dat ik ook "onzinnig" ben. K kan me prima uiten op andere fora. |
Sooorie AL maar ik word n btje moe van al dat gezeur over dat Lifestylers zoveel vooroodelen hebben...
En BertBart met mij, geloof ik :D PS waarom moet het gelijk verwijderd worden? :confused: |
ik vind polo's niet lief :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb wel respect voor je hoor AL, maar hij schold ook Otis uit voor Slet :o
Verder heb ik ook een polotje in de kast liggen, maar das alleen voor de fitness. |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik wil graag dit topic op een normaal niveau houden. |
blonde hockey stuudjes in strakke polo's zijn ganz toll. :cool:
|
wtf dude die quotes zijn opeens kleiner trippin' to hawaii :cool:
|
polos zijn pedofiel
|
Ik heb een roze van de sting maar die heb ik gekocht omdat die de zelfde kleur had als mijn schoentjes. eigenlijk zijn polo's al weer uit vind.
|
Omdat de meeste RLpolo dragers het gelijk combineren met een dockers broek.
Citaat:
Zelf draag ik redelijk wat polo's, voornamelijk RL maar weiger ik het te combineren met stereotype bal broek. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic; draag weinig anders, niet uit gebrek aan fantasie, maar vind het gewoon een fijn kledingsstuk. In een tshirt voel ik me gewoon raar; niet af :s Voorts zijn RL en Lacoste echt niet enkel voor 'kakkers', de grootste proleten lopen nog met die dingen. En dat het zo overdreven duur zou zijn is ook overtrokken, voor een oerlelijk gsus shirt oid leg je volgens mij meer neer. |
Citaat:
|
Dockers broeken hoe (n) !
ram bleud die broeken |
Ik heb verschillende polo's, maar ik wil merkpolo's! :( :)
|
Ik heb ook merkpolo's :bloos:
Maar ik draag ook overseas broeken etc. Eigenlijk een ongelofelijke wannabe dus :s |
Ik vind polo's alleen bij jongens leuk en dan ook maar heel soms
|
Citaat:
|
Polo's vind ik echt lelijk. k Hou sowieso niet van kraagjes, dus van polo's al helemaal niet. Weet nog dat ik vroeger, was 3 jaar ofzo, in zo'n lacoste polo (zown stom ding met een krokodilletje, vond ik) moest lopen van mn moeder, maar dat ik dat helemaal niet wilde. En ik dat ding viesmaken, zodat ie de was weer in kon :D
Mjah, k heb net als veel mensen inderdaad een 'kakker' beeld bij polo's. Vooral met dat kraagje omhoog is erg. Ach, iedereen moet t zelf weten.. |
Vroeger vond ik polo's echt iets voor kakkers, tegenwoordig lopen er ook normale mensen in.
Heb er zelf ook 1 van RL, niet per se vanwege het merk, maar omdat ie mooi getailleerd is. Niet getailleerde polo's passen mij nl. meestal niet. En de uberboeren die hier wonen vinden mij toch wel een kakker, die weten niet eens wat Ralph Lauren is. |
is gewoon berelelijk, dat is alles.
|
Citaat:
|
ik heb meerdere polos,maar er is er maar eentje die ik eigenlijk nog "gewoon" aan heb; de roze lacoste polo,de rest fitness ik in of ga ik in werken
|
ik heb een zwarte polo en daar slaap ik in
ik heb een felroze polo en daar staat zo'n hele foute tekst achterop dus die ligt achter in de kast ik heb een lichtroze polo en die jat mn moeder altijd |
heb ook wel enkele RL polo's, draag ze graag omdat als je ze draagt je er ook gekleder uitziet dan met een t-shirt. :o
|
Citaat:
heb je die nog?? POST DIE!!! :D |
ik vind polo`s ontzettend leuk! :D
|
Bleh. (n)
|
Ben verslaafd aan polo's...
|
ben verslaafd aan sigaretten...
|
Citaat:
2. niks mis met polo's 3. mensen die Ralph Lauren polo's kopen of Lacoste's hebben OF gigantisch teveel geld teveel OF ze zijn knettergek dat ze 40€ of meer uitgeven aan 1 olifantje, krokodilletje of whatever het is, wat ik zelf beter kan voor 1/4e van die poen. |
Polo's zien er best netjes uit, in de zomer zeker een goed alternatief voor een t-shirt. Alleen zou ik geen RL of Lacoste meer dragen (of iig niet meer kopen), daar loopt iedere boerenlul tegenwoordig mee.
|
Ik heb een replay polo ihihihihhi :o
Ze zijn er zelfs van Gsus ook nog, zag een keer een meisje met een witte ervan lopen :confused: |
Citaat:
kijk maar: http://img.photobucket.com/albums/v3...ka/ivokak2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v3...ka/ivokak1.jpg was een arg droge dag voor een ckv opdracht met dr. aep en elevator music kelly (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |