![]() |
2 uitprobeersels zonder titel
Ik ben meer van het rijmen, maar ik moest even dingen van me afschrijven. Er zit wel een beetje rijm in, maar niet heel erg opvallend. (vind ik dan) Voor mijn gevoel kwam de boodschap dan niet over.
Je kan trouwens wel merken geloof ik dat ik normaal niet zo schrijf, het is wat onwennig. Ik weet niet goed waar ik de spaties moet doen, wel hoe je het moet voorlezen, maar dat is toch anders. Maar goed, komt het. Spoken uit het verleden Uitgeput in bed je geest is moe, kapot gestreden De toekomst ligt voor je uitgespeld maar je ziet het niet je ben lusteloos en uitgeteld. Afgerekend met vroeger, wat telt is het nu en met elke seconde ben je een stap verder verwijdert van toen Nog even blijven liggen en dan weer verder... Vertrouw me ik zal een flits van je toekomst liefde zal je, deze keer wel goed doen Dat was een. Lijkt nergens naar. Maar ik dacht ik deel even mijn gevoel :) als dat overkomt tenminste. Twee: Een kus mijn eerste onze laatste? Je lippen, zacht je ogen dicht. Door het raam schijnt de eerste zonnestraal Buiten klopt er iemand op de deur of hoor ik mijn hart? Opeens sta je op je stapt uit mijn bed en vertrekt Ik blijf achter alleen gelukkig? In ieder geval verward Was het een droom of werkelijkheid? Ik had je even mogen hebben maar ben je nu al kwijt. |
Mij raak je iig wel. Bewijs dat rijm niet noodzakelijk is, zolang je maar een mooi ritme hebt. Alleen het laatste 'couplet' van probeersel 1 deed me weinig, maar dat is persoonlijk... Vind het niet lopen en niet passen bij de rest. Voor de rest zou ik zeggen, experimenteer hier mee verder!
|
Thanks voor je reactie. Ik ga kijken wat ik eraan kan doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |