![]() |
slet!
wat vind jij slettenkleding? wat is op het randje? bij wie kan het wel en bij wie niet?
|
ik vind otis een sloerie, want die draagt diesel en gsus(n)
|
hiihi jaa en ik heb dikke tieten en die show ik graag he bartie?
|
Ik vind Slettenkleding broeken waar een meter string boven uit komt, shirtjes met nét ff iets te veel blote tiet, fluoriserende kleding vind ik ook voor sletjes.
Op het randje vind ik als je een diep decolleté hebt, maar wel met mooie borsten. En ik vind witte lippenstift ook voor sletjes! :nono: |
Citaat:
met mijn jonge jongetjes onschuldigheid kan ik alles hebben! ik ben NOOIT oridinair:o:o:o |
Als het gewoon over the top is. En bij dikke mensen is het heel gauw over the top.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okey ik ga slapen, bart ik ga de sling uitprobereeeen :D :o :eek: :cool:
|
Citaat:
|
Je verpest je eigen topic :eek: :nono: :|
Het ligt aan de persoon natuurlijk, maar wat meestal sletterig is: - te strakke kleding - teveel bloot: dus én decolleté én kort rokje oid - te grote b00bs in een truitje met decolleté - een rokje zó kort, dat je niet meer kan bukken of zitten - marktkleding - goud |
Citaat:
|
Ohja goud, vind ik ook echt ordi!
Vooral van die goude kettingen met namen eraan, jugh! :nono: |
oké jongens, wat kan nou net wel!? ordinair, behalve als...
|
behalve als het een mooi meisje is :D
|
Citaat:
Ordinair, behalve als? Tja. Als je bv een ordi truitje aanhebt bij een lange rok of broek, dat compenseert. Een hoofd met weinig make-up bij hoerige kleren misschien ook. En als je Anita heet ben je gedoemd ordinair wijf te zijn (y) |
Een korset staat bij een ordinair meisje met veel make up, en een net iets te dikke kont plus boobies lelijk.
Een korset staat bij een meisje met stijl en de juiste dosis make up énig. |
Citaat:
Omg Anita, ja. Ik had vroeger een jongetje in de klas en hij hette Bart, wat opzich niet zo erg is. Maar zijn vader heette Sjon en zijn moeder Anita. Is het niet geweldig <3 en zijn vader had ook nog een brommer volgens mij :cool: |
Patricia, Astrid en Cindy vind ik ook slettynames.
(Uitzonderingen daargelaten) |
Citaat:
sjonnie en anitaaa samen op de sitaaaa <3 |
Citaat:
Maar dat vind ze dan ook heel erg. |
Vinkenslag de gekste :D
|
Citaat:
hahahahaHAHAHAHAHAHAHAHAAHAA |
Citaat:
Patricia zeker, ook al ken ik een Patricia die absoluut het tegenovergestelde is :D Kim ook wel een beetje. |
Citaat:
Maar Sarah is mooi. :) |
Wat te denken van Sigorney, Rowena en Samentha? <3
Ohja ontopic: Het ligt ook vooral aan de uistraling, houding en gezicht. Als iemand zich sletterig kleed maar een hele lieve onschuldige uitstraling heeft kan het ergens nog iets onschuldig sexy's hebben, maar als het er echt heel dik bovenop ligt dan kan ik niet anders dan diegene een slet vinden. Niet dat ik daar verder problemen mee heb. Met sletten dan. |
Ligt ook aan je vriendjespatroon... ;)
Ik ga slapen, trusteeeeeeeeeeeee! |
Citaat:
Ik vind Manon ook mooi hoor <3 :P |
Kleding maakt niet zo veel uit, maar als ze Breezers drinken...
|
Citaat:
Maar ik vind iemand zwaar ordinair als ze in zo veel mogelijk roze en strakheid zoveel mogelijk vlees laat zien en NET datgene bedekt wat niet voor de ogen van jonge kindertjes bedoeld is. |
Citaat:
|
korte leren rokjes met afgezakte netkousen zijn tof, maar dan niet icm een laag decolette. decollete's vind ik sowieso auw lelijk. maar gave corsetten zijn (y)
|
bartje toch, diesel is (Y) vooral diesel style lab is (y) (y)
Sletten: toch meiden die in apres ski barren hangen, zoals de 3 gezusters, iewj :nono: Meisjes met een foute kledingkeuze, zeg maar, witte broek zwarte stappers en dan een snollen topje, alles van de markt eigenlijk wel :nono: Sletten die hun eigen grens niet kennen, niets is vervelender dan dronken vrouwen die aan je hangen (N)(N)(N) |
Britse meisjes die je in van die reisleiders programma's wel eens ziet zijn 9 van de 10 keer sletten, (y)!
En iedereen die bij TON in het programma zit al helemaal :D(y)! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt die aflevering opgenomen heh kleine sloerie :cool: ik wil m ook:o |
hahha die aflevering is echt heeeeeeel oud, maar was wel funny :D
|
Citaat:
|
wat is TON?
:confused: |
ton is de nederlandse Jambers en hij is heel gaaf en gaat altijd bij rare mensen op bezoek :D
|
en wat is jambers
? ik ken wel kopspijkerss |
Citaat:
|
Nou ja, in Spaanstalige landen is Anita verkleining van Ana. (anna)
Daar ben je geen sjakie :nono: |
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
Wist je dat vrouwen namen eindigen op een A vaker uit een lager sociaal milieu komen, en de meisjes namen die eindigen op een E uit een hoger sociaal milieu? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |