![]() |
streepje buikhaar onder navel
Vinden de meisjes dat nou sexy/geilmakend of juist niet?.....
|
juist niet
|
Citaat:
|
Citaat:
nee vind ik gewoon ieuw |
Bij heren vind ik dat idd wel geilig, bij vrouwen uiteraard niet :D
|
ik heb daar welgeteld 3 haren dus ik zit goed.
niet te veel en niet te weinig (maar dat was de vraag niet) ha! |
*kwijl*
Ja dus. |
Wel schattig, maar niet geil ofzo.
|
sexy :)
|
*gaat zich even bijscheren..* :D
|
ligt aan de jongen
|
Citaat:
|
Dat vind ik toch wel zó bescheten he... 'Ik wil ook haar op mijn torso maar het lukt nog niet zo'. Vind het echt iets voor een kind van 16. Nee, dat is echt een van mijn meest vooraanstaande afknappers.
|
Citaat:
ik vind het wel mooi staan. zelfs bij vrouwen vind ik dat geil!!! |
Ik vind het wel mooi! :p
|
*kwijlt*
Moooi. :o |
hoe meer haar, hoe beter, doe mij maar een tarzan :-p
|
tja, uit ervaring kan ik zeggen dat de één het wel mooi vind en de ander niet? Ik heb een aardig 'streepje' onder mijn navel. Borsthaar vind ik bah: dat scheer ik dus fijntjes af!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja! Zo'n streepje kan echt supersexy zijn! vooral bij een welgevormde borstkas :eek: Dan kan ik mijn ogen er niet van afhouden....
|
ik vind het er echt smerig uitzien :s
heb het niet zo erg, maar als ik dat wel had zou ik er serieus over denken het af te scheren |
Mooi!
Maar ik zag het laatst bij een meisje, en dan is het echt een :nono: |
oei :bloos: Vind ik wel sexy
|
Citaat:
En Cryptapix: (y) |
super sexy! :bloos:
|
Dit is mijn streepje :P. Bedoel je zoiets of is dat alweer teveel van het goede???
http://home.zonnet.nl/patrickgoes/streepje.jpg |
Dat is net iets minder lelijk dan het streepje dat ik voor ogen had.
Dus zeker niet teveel van het goede. Mijn vriend heeft imo pas perfecte haargroei: lekker mannelijk zonder Tarzan te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Mijn vriend doet dat ook en die moet verplicht een tshirt dragen in bed. Stoppeltjes zijn niet fijn. Dan ga ik wel tegen een stuk schuurpapier aan liggen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat streepje wordt steeds dikker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, jullie snappen me niet echt geloof ik.
Ik bedoelde dus dat een volwassen man wel wat méér haar heeft dan alleen zo'n zielig streepje onder de navel. Dus ja, dat streepje is er vast wel, maar het valt niet meer op doordat er ook haar omheen groeit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In combinatie met een beetje borsthaar enzo. (y) |
Juustem.:)
|
Citaat:
Een vriendin van mij zat laatst te vertellen dat haar ex (een meisje) dat ook had...ik had echt zoiets van bah...bij een vrouw... |
Citaat:
Ik ook, alleen ben ik gelukkig gezegend met blond lichaams haar :p edit: maar niet zo extreem veel en lang als bij mannen gelukkig :D |
nee ok maar er is ook wel een verschil. Ik zag dat helemaal voor me....dat kind met een naveltruitje waar dan een half oerwoud onder vandaan komt. Ik neem aan dat als het bij vrouwen duidelijk zichtbaar is ze het wegscheren.. of niet?
|
Citaat:
|
zolang mannen al hun haar maar gewoon laten zitten...
(of het op bepaalde plekken weg laten lazeren zodat ze geen aap meer zijn....) |
Citaat:
2. dan scheert ie niet vaak genoeg; 3. ... hij is mooi gek om een t-shirt aan te doen... Ik neem aan dat jij je bikini-lijn ook doet? die stoppeltjes zijn ook niet altijd even fijntjes... |
Geilmakend: Nee.
Sexy: Mwa, eerder schattig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |