![]() |
Heeft er iemand uitwerkingen voor Getal & Ruimte?
weet iemand hier een site waar ik de uitwerkingen van het boek Getal & Ruimte (havo NG/NT 2) kan vinden? Ik heb al op de site van Getal & Ruimte gekeken maar daar zijn ze ook niet te vinden.
Alvast bedankt |
|
Nee, daar staan alleen de uitwerkingen van de gemengede opgaven, algemene herhaling en de diagnostische toetsen...
|
damn.....
da boek heb ik ook zou wel fijn zijn als ik daar de antwoorden van had. simone |
Citaat:
Dat boek heb ik moeten aanschaffen voor school :S |
Als iemand die heeft, Getal & Ruimte VWO NG/NT4 boek 2 antwoorden ook graag
[Dit bericht is aangepast door Koen_S (20-03-2002).] |
Citaat:
|
gewoon het antwoordenboek kopen.. die moest je toch aan het begin van het jaar gewoon huren/kopen ofnie?
|
Dat zijn de antwoorden jah, daar heb ik ook een boekje van. Maar een boekje met uiwerkingen heb ik nooit gehad hoor...
|
hmmmmmmmmmm.... ik heb morgen pw van getallenrijen, en moet een 5.5 halen anders biljvik zitten.. maar da acrobat reader zit te kutte bij mij.. dus kannut nie openen .. ist ook nog op een andere site fnie?
|
kheb geen idee, probeer een ander computer desnoods een in de bieb, als je een 5.5 MOET halen dan zou ik er wel wat voor over hebben
|
Citaat:
|
www.cs.vu.nl/~alex alleen vwo
alsjeblieft! |
|
Ja, op schoolweb.tk zijn de uitwerkingen te vinden. Maar verwacht er niet te veel van; er staan fouten in en niet alle sommen staan erin.
|
Citaat:
Als je echter hun eigen uitwerkingen neemt, zitten er inderdaad nog wel aardig wat fouten in en sommige sommen hebben ze dan niet. Echter, als je alleen de manier zoekt waarop je iets moet doen, dan vind je de fouten in de uitwerkingen over het algemeen wel.. |
|
ik pakte altijd gewoon die uitwerkingenboeken erbij :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |