![]() |
wat neem jij mee in het vliegtuig?
wat neem jij mee in het vliegtuig?
ik vertrek maandag naar florida en dat is ruim 10 a 11 uur vliegen. Iemand nog tips? ik neem natuurlijk boeken mee en discman enn teken spullen. suggesties?? |
Boeken, discman + cd's, tijdschriften...
Verder val ik op lange vluchten meestal in slaap voor de helft van de reis... Dan is zo'n eh, ogenlapje (oid?) tegen het licht wel prettig. Meestal zijn de films ed ook wel goed genoeg om de tijd mee te doden, dus veel meer heb ik meestal niet nodig.. .:) |
Ik had dit jaar een boek en een discman + cd's bij me. En als ik mijn cd's even niet meer wilde luisteren, kon ik altijd nog de radiokanalen luisteren en de films bekijken.
En ik heb ook echt een hele tijd naar buiten gekeken, het uitzicht was echt mooi! |
Ik had een discman, cd's, 2 boeken en wat tijdschriften bij me. Was genoeg om 9,5 uur vliegen + 5 uur wachten door te komen, dus dat zal ongeveer even lang zijn geweest als jouw vlucht.
|
Tekenspul, boeken, tijdschriften, game boy en soms wat muziek. Vaak draaien ze ook wel films, dus dat is ook altijd wel leuk.
Verder is het wel handig om wat snoep mee te nemen. Wat eten voor op het vliegveld (je moet als je naar de vs gaat 3 uur van te voren aanwezig zijn en het is wel fijn om wat te eten) omdat het op schiphol zelf vrij duur is. Met het opstijgen en landen krijg je wat last van je oren, het helpt een beetje als je op een snoepje zuigt. (Of gapen, dat werkt bij mij beter) Een nekkussentje is misschien ook wel fijn. Bij de meeste maatschapijen krijg je wel een kussentje, maar die is klein en dun, dus iets extra's is wel prettig als je wil slapen. En wat warme kleren (een vestje aan ofzo) is ook wel fijn omdat het vrij kout is, zeker als je wat langer vliegt is dat wel prettig. Vooral geen schaar of mes meenemen in je handbagage, die ben je dan kwijt. Veel plezier in Florida! Die vliegreis is best te doen. Toen ik naar florida vloog volgen we over groenland en canada en het was zo mooi om af en toe uit het raam te kijken naar het ijs en de andere stukken land. |
ik heb alleen maar korte vluchten gehad, van hoogstens 2 uur. maar toen had ik idd ook een boek, tekenspul en mn discman mee. verder ook nog wat eten en drinken, en mn toilettas, maarja ik ga nergens heen zonder mn toilettas.
|
Citaat:
|
euhm niks.. ik vind/vond het leuk om naar buiten te kijken, zovaak zit ik nu ook weer niet in een vliegtuig. En het blijft me steeds boeien :p
|
Florida was bij ons 8 à 9 uur reizen hoor, dus iets korter. Erg leuk daar! :)
Ik had een discman, een paar tijdschriften en een puzzelboekje bij me en in het vliegtuig kon je ook nog TV kijken, ze zetten daar video's op (bij Martinair was dat...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neem altijd alleen een boek mee, de films zijn meestal boeiend genoeg of je hebt een nachtvlucht en dan slaap ik liever (of ik doe pogingen daartoe). Als je geluk hebt zit je in een vliegtuig met schermpjes in de stoel voor je, dan kun je kiezen uit een stuk of 8 films, daar moet wel iets bijzitten wat je leuk vind...
|
Citaat:
|
Ja gewoon boek, iets prutsel werk ofzow ;)! maar ik mocht helemaal geen muziek luisteren in het vliegtuig van me discman, alleen via rare radio van hun :S! dus ik heb maar geslapen ;)!
|
Citaat:
En weet je zeker dat het niet alleen tijdens het opstijgen en landen was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zowel met Pegasus (turks) als met transavia gevlogen en bij beiden was een discman geen probleem. |
Citaat:
Ik heb deze vakantie een vlucht A'dam - Nairobi gehad, een Dar es Salaam - Muscat en een Muscat - Londen en bij alle drie zaten er schermpjes in de stoel voor me. De maatschappijen waren wel Kenya Airways, Oman Air en Gulf Air, die laatste twee zijn wel erg luxe, de economy class lijkt daar veel op een business class in een KLM toestel... |
maybe nog iets anders eten dan het vliegtuigvoedsel
soms is het lekker maar meestal vies :eek: :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor in het vliegtuig zou ik nog een paar dikke sokken meenemen zodat je lekker je schoenen uit kan doen en toch geen koude voeten krijgt *tocht onder de stoelen vaak*. Verder zou ik zakdoekjes meenemen, klinkt logisch natuurlijk maar je kan ook je neus snuiten als je last van je oren hebt door de druk. Dan knapt er vaak ook een 'bel' en heb je een stuk minder pijn. Ik weet niet of je alleen of met anderen vliegt, maar pen en papier is ook altijd handig om spelletjes -boter, kaas en eieren; kamer verdelen (hoe heet dat ook alweer :confused: ); enz- te spelen. Veel plezier in ieder geval! |
ik heb altijd een boek bij, verder vermaak ik me wel met tv kijken of slapen.
En voor de rest sluit ik me volledig bij de anderen aan. |
Ik heb 2 jaar geleden met delta naar amerika. dit jaar ook maar weet iemand of er in een boeing 767 van delta een schermpje voor in je stoel zit?
|
Toen ik vorig jaar naar Cuba vloog was het ook ong 10u vliegen. Ik had ook boeken en disc-man enzo mee, verder filmpje kijken en slapen.
Zoals iedereen al zei dus :p |
Citaat:
|
Toen ik twee jaar geleden naar Spanje vloog had ik een paar tijdschriften, een boek en mijn discman bij. Voor de rest heb ik veel uit het raam gekeken en soms naar de film gekeken.
|
Citaat:
US airways helaas niet, en de vorige keer was dan ook gelijk de laatste keer dat we met hun hebben gevlogen. Ik vlieg alleen nog maar met British, zeker naar florida. |
Citaat:
vaag ik deed het gewoon en er werd nks van gezegd je kunt het altijd probere ;) |
Citaat:
Echt klote in zo'n krap stoeltje... en de tijd gaat ook eens minder snel voorbij. |
Citaat:
|
geen discman want dat mag niet in het vliegtuig :p
dus gewoon boeken, tijdschriften enz. Meestal vermaak ik me wel maar ik heb ook nog nooit een hele lang vlucht gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik neem altijd m'n minidisc, een paar tijdschriften, puzzelboekje, wat te eten en drinken mee. |
Citaat:
jaah precies mocht je opeens loodrecht naar beneden vallen raad ik je aan om rustig aan je discman weer uit te doen maar eigelijk mochten wij bij transavia wel met discman alleen niet tijdens landen en stijgen |
Citaat:
|
Ik nam gewoon serieus (erg fout) Scoubidoo- touwtjes mee in het vliegtuig (en ik kende dat nog helemaal niet enzo) maar toen hoefde ik me dus niet te vervelen ;)
en een discman, waarvan ik alleen de koptelefoon gebruikte, voor de film. En kauwgom, voor het stijgen en landen. |
Neem een mes en een bom mee, dat zorgt tegenwoordig altijd voor leuke en spannende momenten. En al helemaal in het vliegtuig
|
Citaat:
heb ik voor niks dat ding steeds uitgehad :o (n) |
Citaat:
heenweg had ik een boek en mp3speler terugweg sliep ik, dat was gelukkig 's nachts. |
discman, boeken, tijdschriften, gameboy!!
En je krijgt meestal films te zien. |
Ik neem altijd een tijdschrift, boek, puzzelboekje en evt een kaartspelletje mee. Dan kom ik alle korte vluchten al door.
|
Tijdschrift, discman (koptelefoon kun je weer gebruiken voor de film(s)) en vooral veel slaapgebrek zodat je het grootste gedeelte van de vlucht kunt slapen :)
|
scherpe schaar
2 x 9 mm en beetje c4 bestemming? israel :cool: |
Tijdschriften/boek, discman en genoeg cd's. Voor de rest vermaak ik me wel met kletsen (y)
|
laptop, wat dvdtjes, en een boek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |