![]() |
Mike Patton & Rahzel - 28 augustus - Paradiso
15 euro
fuck. vet. |
idd (y)
ik kan niet :( maar ik zie ze wel op pukkelpop gelukkig |
ja ik zag het net
lijkt me gaaf, maar denk niet dat ik kan |
:cool: (y)
|
Citaat:
|
wtf is rahzel
|
Citaat:
van the roots |
Citaat:
|
hm ja zie ik wel op pukkelpop denk ik. (y)
|
Rahzel al live gezien in de Effenaar vorig jaar. Belachelijk...al die negers
|
Citaat:
samen met mike patton trouwens?? das wel tof(y) |
maargoed kan iemand me dan uitleggen wat precies die samenwerking van ze inhoud ? of hebben ze een album ofzo, dan download ik wel iets..
|
ik snap het ook niet echt:/
maarja zal wel iets super trippends zijn :cool: |
ze hebben geen album, wel kun je op sommige p2p programma's een bootleg downloaden van de tour in de VS. Het komt erop neer dat Rahzel voor de beats zorgt en dat Mike Patton eroverheen schreeuwt krijst roept blaft, zoals hij dat goed kan. Het zijn ook geen kant en klare 'songs', maar eerder improvisatie.
Verwacht iig geen Faith No More, maar dat leek me wel duidelijk ;) |
Ik heb er slechte recensies over gelezen
|
recensies zeggen niet alles.
|
keb er gemengde gevoelens over.
kijk, wat ze beide kunnen met hun stem is ongelovelijk. sta ik naar te kijken met m'n bek op de grond. rahzel die in z'n 1tje én een beat dropt, daarover heen een baslijn neerlegt en dan ook nog een zanglijntje zingt, dat is wel erg vet. maar damn wat stonden ze daar beide arrogant (n) en mike patton die heel hard hiphop probeert te zijn vind ik ook nogal triest (n) fucking poser. wat dat betreft behoorlijk van z'n voetstuk gevallen. |
Daar zal ie een traan om laten ja.
Vriend van me vond het geweldig. |
beoeiend wat hij er van vindt.
maar op t moment dat je je publiek herhaaldelijk gaat uitschelden ben je gewoon een kansloze lul (n) |
Patton mag dat best (Y)
|
ik respecteer em om wat ie muzikaal allemaal gedaan heeft. maar zoals ie gister op t podium stond vond ik em gewoon erg zielig. weet niet hoe ie normaal live is, 1e keer dat ik em zag.
|
dat gedoe altijd met patton heilig maken is zon kansloos gedoe.
hij heeft veel gedaan en ook veel betekend maar dat betekent niet dat alles goed is wat patton uitschijt. als hij 3 cds vol met scheten opneemt vind de metalsjaak die normaal nix van experimentele muziek moet hebben het geniaal. |
Tja die gast is nogal excentriek, ben maar blij dat ie je niet onderpiste ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik praat het ook niet goed, maar bij die vent weet je gewoon niet waar je aan toe bent, en dat kan positief of negatief uitvallen. Ik zelf kan er altijd wel om lachen om dat soort personen, sommige mensen kunnen dat niet.
|
Citaat:
mwah, toen ik dat deed vond iedereen het geweldig... |
Heb het op Pukkelpop gezien. Ik en vooral een vriend hadden hoge verwachtingen. We zijn echter na 20 minuten doorgegaan. (Nadat een groot deel mensen al eerder de tent had verlaten. Heb zelfs een vrouw aan een man van security horen vragen of hij zo'n grote stroom mensen die de tent verlaten al eens eerder had meegemaakt. Zijn antwoord was "Nee" :s :D )De beatbox vond ik nog wel cool... Maar het was voor mij persoonlijk gewoon wat lawaai. Ik vond de muziek er echt niet in.
|
oeps wist niet dat er een topic was
Citaat:
Citaat:
|
ik vond het een van de betere optredens op pp
maar het was ook voor een groot deel de locatie (chateau) en het enthousiasme van het publiek dat wél was gebleven |
rahzel.. waarom lees ik dit nu pas, die had ik weleens willen zien.
|
mike patton's posergedrag... haha :D boeie dat het een eikel is, wat die vent met z'n stem kan is ongelovelijk. Ik heb Tomahawk vorig jaar gezien, en hij zong echt perfect, ondertussen nog allerlei effectapparatuur bedienend en duveltje uit het doosje spelend. (y)
|
geef mij maar rahzel en dillinger escape plan
edit: mike patton bedoel ik hehe |
Citaat:
|
maar wel een subliem setje nummers
|
zip zip
|
rar rar
|
hop hop