![]() |
help
alles in mn beeldscherm staat supergroot
de icoontjes enzow hoe kan je dit verhelpen |
Dit is meer iets voor software en multimedia.
Maar het probleem verhelp je waarschijnlijk zo. Rechtsklik op je bureaublad, klik eigenschappen en dan krijg je een scherm met tabbladen, klik op het rechtste tabblad ("instellingen") daar kun je de beeldschermresolutie aanpassen naar de grote die je wilt. Bij jou staat ie waarschijnlijk op 800x600 of nog lager. De meeste mensen hebben hem op 1024x768 staan, of hoger. Volgende keer is het makkelijk als je erbij zet wat voor soort windows je gebruikt. |
Kijk eens in je beeldscherminstellingen of het aantal DPI wel op 'Normaal' staat ingesteld.
Hoe kom je daar? Rechtermuis op je bureaublad (lege plek) en eigenschappen kiezen. Dan op het "Instellingen" tabblad op de knop "geavanceerd " klikken. Dan krijg je een nieuw scherm met een "Algemeen" tabblad (geloof ik, ik heb de engelse versie, dan is het "General") waarop die DPI instelling staat. Je kunt o.a. kiezen uit Normaal en Groot. Over 't algemeen hoort deze op 'normaal' te staan. |
bedankt het is gelukt
|
|
Darn, had je reply niet gezien :D
|
Heb je een Nvidia, Chimera? :D
ik ook. ik herken het tabblad :p |
Citaat:
|
ja, maar ik had er niet op geklikt. Beetje lui, gisteren. Dus ik herkende vanuit de verte alleen het tabblad - de foto wordt nl. verkleind.
Anders was t wel een domme vraag, idd ;) |
Lief zijn voor Krummeltje :nono: :p
Maargoed, vraag opgelost en dit topic staat verkeerd, dus: slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |