![]() |
een winkel forum (serieus
ik zag dus laatst iets in de winkel en ik d8 laat ik er effe wat op het forum over vragen. Maar wat blijkt als ik het in een forum plaats wordt meteen verteld dat het er niet hoort.
Het lijkt me ook erg handig. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen en mij ook serieus nemen |
Waar heb je t nu over? :confused:
Eigenlijk snap ik t niet....heb je een link ofzo? |
Ik snap er ook geen bal van.
|
Sorry voor de wat onduidelijke uitleg.
Ik bedoelde een forum waarin je kan praten wat je in de winkel ziet, een leuk koopje of mensen juist waarschuwen voor bepaalde spullen die niet goed zijn of niet werken. Een soort consumentenbond forum. Een voorbeeld: Stel je voor je wil iets kopen. Maakt niet uit wat. Kan een mobieltje zijn maar ook een computer dan kan je op het winkelforum vragen aan anderen vragen wat hun ervaringen zijn met dat product. En het kan over elk onderwerp gaan wat je in de winkel kan kopen:speelgoed elektra literatuur(alles wat je dus kan kopen in een winkel :) ). Het lijkt me een goed idee omdat ik zelf vaak hierover een topic wilde openen mar er was geen forum voor. ik hoop dat ik het wat heb kunnen verduidelijken. |
oke, ik ben voor
|
Consumentgerelateerde dingen zegmaar? Mja, voor de meeste dingen lijkt me wel een relevant forum te vinden (Eten&Drinken, Lifestyle, Hardware), en ook onderwerpen aangaande oplichterspraktijken e.d. kun je prima kwijt op Wrk, Geld en Recht.
|
Citaat:
Of als je een bureau hebt gekocht en het stort in en je wilt iemand zn mening erover. Als ik dat in 1 van die fora zet wordt ik meteen afgekapt en roept iedereen meteen slotje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je bureau in elkaar stort, ga je naar Werk, Geld & Recht of naar DK. Lijkt mij nogal overbodig, veel zaken kunnen wel ergens neergezet worden. |
Mobiel -> Hardware
Auto, en dat soort -> Voertuig en .... ( ? ) Kleren -> Lifestyle Literatuur -> Letteren Tandborstels enzo -> L&G denk ik :p En DK. :) |
En als je gewoon over winkels wilt praten
Wat een goede winkel is en waar je wat kan halen. En zoals ik al zei op die fora wil iedereen meteen een slotje als je daaroverbegint |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(proefballonnetje!! Niet per definitie mijn mening en al helemaal niet die van het FB-team)Het zou eventueel kunnen om V&A ruimer op te stellen. Maar ik weet niet of dat het beoogde effect heeft (einde proefballonnetje)
|
Tegen, lijkt me weinig nut hebben.
|
Citaat:
Voor het overige lijkt DK/HT me de plek waar je zoiets zou kunnen plaatsen...hoewel een ander misschien naar Onzin zou gaan...en enkele dingen kunnen misschien weer beter op andere fora (dierenspullen op F&F bijvoorbeeld) Maarja, waar je die koekast dan parkeert...DK? |
een soort kieskeurig.nl maar dan voor allerlei producten?
van kleding tot drop en van drank tot wasmachines? juh, vind dat wel wat :) en mogen restaurants er dan ook meteen bij? (aanraders e.d.) |
je zou t op zn minst even als mogelijk tijdelijk forum kunnen laten draaien als wisselforum dus. Als het veel animo heeft, dan merken we t dan wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook merk ik dat de meeste mensen de volgende reactie steunen: Citaat:
|
Citaat:
|
Ben voor!
Je kunt het dan vooral hebben over service van winkels en bijv. rechten als consument... Probeer het eens! |
dat past toch bij Werk Geld en Recht?
|
We hebben niet voor niets De Kantine / Het Terras. Dat is niet alleen bedoeld voor het weerwolvenspel of voor verkloot mn quote.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is idd niet één specifiek forum voor, maar dat is er wel voor meer dingen niet, dat lijkt me niet zo'n probleem. Je weet zelf wel wat je wilt kopen/hebt gekocht en dan kies je daar het meest bijpassende forum bij uit. Is dat er niet, dan is er altijd nog DK/HT. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |