![]() |
Scenepoints \X/
Nog iets c00ls geflikt?
Spinkicks catwheels? Zet het hier neer. En ja dit moet op muziek. Nougoed Ik heb Friso langs zijn kop gekickt terwijl ik een enkelhandige arabier stickte. en een spin kick tegen een jongen zijn hoofd, dat vonden mensen terrecht. Verder heb ik het luchtruim dezelfde avond onveilig gemaakt met butterfly kicks hurrikane kicks windmills en floorpunches \X/ Post. |
binnekort maar weer es(y)
|
Citaat:
\X/ |
Ik heb 20 negers doodgestoken, 8 kerken in brand gestoken, van het weekend 2 geiten gesodomizeerd en geofferd aan Satan, en gisteren schreeuwde ik 'poep!' als eerbetoon aan het kwaad.
Dat zijn een boel scenepoints, of niet he kerels? |
Citaat:
1 + 0,5 + 1,5 + 150 = 153 ik vind dat laatste trouwens echt te lomp, zoiets zou ik nooit doen...echt asociaal gewoon (maar wel veel punten...) |
Dat is pure blasfemie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gister een ruziezoekend turkje meer dan 5 seconden in zn ogen gekeken. Toen kreeg hij het door en wou hij vechten.
|
Citaat:
...niet dat ik er veel gebruik van maak maar dannog |
Citaat:
\X/ |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen ballet, fag Ik heb niks cools gedaan want ik was van de trap gevallen. |
Klinkt als een echte machoman, die searchin' for the light!
|
Mezelf gemutileerd omdat ik het aardse bestaan verafschuw en een hekel heb aan commerciele bands, daarom luister ik naar slipknot en Cof want die hebben het tenminste over het echte leven (ik wil dani neuken want hij is geil), verder ben ik afgelopen week ben ik met 6 andere wiccans naar het bos gegaan en hebben we een volle maan ritueel gehouden.
vandaag ben ik naar het stadhuisplein gegaan, heb ik daar zitten blowen kwamen die kut-juten moesten we vluchten (we zijn immers te jong om te blowen) en zijn we mensen gaan vervellen in de bakkerij bart omdat we o-zo stoned waren, en vervolgens in de lift van het winkelcentrum gaan zitten en daar gaan blowen dat is vet joh als iedereen er langs moet en er zitten 5 man in een klein hokje te blowen dan word iedereen stoned (huhuh). En vervolgens hebben we armbanjes gejat bij de Hema, en ben ik thuis gekomen en mijn echt wrede death/black/doom/gothic dimmu borgir cd gaan luisteren. trui-ness alom :p btw ik ben een gothic (omdat ik nou eenmaal anders ben dan de rest) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't zou idd wel schelen aan topics waarsch.
|
Citaat:
Enne ja dat doe je zelf :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Urm nee ik was altijd heel slecht in gymnastiek. Dus als ik die verhaaltjes van Steve lees denk ik niet dat ik veel scene credibility heb.
|
Citaat:
|
|
wat een filmpje (Y)
|
Citaat:
moves zijn nog vrij oldschool trouwens, die tuff gays kunnen pas balet ;) |
Citaat:
|
Ik heb net al m'n punten ingewisseld bij de InterToys.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maandag btw inno? |
Ligt eraan of er vervoer is en of ik er zin in heb. De lineup is gaaf.
|
Citaat:
*zin* |
ik ben vanavond met 3 bier op naar eindhoven gereden om drugs te kopen
|
deze dude is wel erg true:http://www.xanga.com/profile.aspx?user=the_darkness_becomes_me
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde het net zeggen:D :cool: |
ik drink veel melk
|
Citaat:
|
x ik voer mijn huisdieren geen mind-altering drugs meer en heb ze gecastreerd x
|
http://www.xsheepx.com/pictures/spea...five_small.jpg
zo'n vette foto gewoon! |
Don't talk to me 'bout scenepoints!
Gister met m'n mad reasoning skills 3 colatjes gescoord bij de BK. In de kroeg 4 bier besteld aan de bar, ze waren allemaal voor mij. De barman vond dat meer dan redelijk dus maakte er amsterdammertjes van. Ergens uit een automaat een pakje sigs getrokken, ik hoefde niets te betalen ? dolle avond. Vanochtend wou ik kijken wat ik had uitgegeven, er zat een pinbon bij waarop stond dat ik 10 euro gepind had. Er bleek 15 euro in m'n knip te zitten, dus al met al zijn er weer zaken op hun daarvoorbestemde pootjes terecht gekomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |