![]() |
oppassen
hee
hoeveel verdien je gemiddeld met oppassen?? of links op internet die mij kunnen helpen? thnx ;) |
Als je even op zoekt op dit forum vind je iig wel een paar topics die bruikbaar zijn :)
|
ik verdien 2,50 per uur voor 2 kids...
|
Ik verdien 2 euro per begonnen uur. Dus als ik 1 uur en een kwartier oppas krijg ik betaald voor 2 uur.
Maakt niet uit of ik op beide of één van de kinderen pas, of 's avonds of overdag. |
|
ik kreeg altijd 2,50, maar nu heb ik mijn tarief verhoogd naar 3 euro.
|
Hangt ervan af of het 's avonds is (op de bank zitten lezen, tv kijken en af en toe kijken of ze slapen) of 's middags, wanneer ze (drie meisjes in de leeftijd van één tot acht jaar) 'vermaak' nodig hebben en eten.
's Middags rond de drie euro, 's avonds meestal twee, ben er zeker tevreden mee, aangezien het leuk is en niet zwaar. |
Ik paste op op een jongentje uit groep 7 en zijn zusje uit groep 8. Ik kreeg daar 2,50 voor.
Ook h eb ik een keertje opgepast bij een vriendin van me op haar uiterest vervelende broertje. Daar kreeg ik 3 euro per uur :) |
Ik kreeg altijd 5 gulden per uur. Is lang geleden..
|
Ben ik hier de enige die 6 euri per uur krijgt om op een koter te passen die allang in zn nest ligt?
|
Citaat:
|
Citaat:
*jaloers ook is* |
Ik krijg 3,50 voor overdag en 3 euro voor 's avonds. En bij 1 gezin krijg ik voor overdag en avond 3,50. Eigenlijk is 3 euro meer dan genoeg als de kids slapen.
|
5/u voor 1 kind
9 voor 2 na 12 u:+3euro per u 12 voor 3 of meer |
ik vraag ook 3,50 per uur hoor.. is een meisje van 18, maar is geestelijk en lichamelijk gehandicapt..
|
ik pas op mn broertjes in de vakantie als mn moeder werkt, de een is zeven, de ander acht en ik krijg 2,50 per uur
|
Citaat:
|
Bij mij is het altijd 2.50
Ook voor vijf kinderen als ze allemaal op zijn en voor een baby die in bed ligt |
Ik pas elke maandag op bij 1 gezin: 2 kinderen, pas dan 2 uurtjes op en krijg €12,- {dit had mijn moeder aangenomen, 3,- per kind, maar nu zijn ze ouder en vroegen ze of ik het wilde doen voor het zelfde bedrag}
en bij de rest 2.50 per uur, ongeacht hoeveel kinderen het zijn :) |
Ik krijg 4 euro per uur plus nog fooi. :)
|
Citaat:
|
Btw.. ik krijg bij een oppasadres 4 euro per uur voor 2 kinderen. Die meestal vrij snel moeten slapen. Vaak moet ik er maar 1 uurtje oppassen.. maar dan krijg ik altijd betaald voor 2 uur.
En op een ander oppasadres krijg ik 25 euro per keer.. voor 2 kinderen. Dat is meestal vanaf 8 uur 's avonds.. en dan daar blijven slapen. |
Ik krijg ongeveer 3 euro per uur. Ik heb niks afgesproken met die mensen, het is gewoon net hoe het makkelijk afgerond kan worden. Pas ik 3 uur op, dan krijg ik 10 euro, maar pas ik 4 uur op dan krijg ik soms ook die 10 euro.
Het maakt mij allemaal niet zo uit; ik hoef over het algemeen toch niets te doen aangezien de kinderen vaak al in bed liggen en hang er dus maar een beetje op de bank. |
kreeg 3.40 (eerst 7 gulden 50 ofzo) voor 2 meiden van 6 en 9 of 7 en 10 (zoeits :D)
nu eentje er bij van 5 maanden dus omhoog naar 4.30 |
Ik verdien 4 euro per uur.. ik ben 19.. het is niet veel.. maar ik doe het dan ook met veel plezier!
|
2,50 tot 3,50 peruur
|
Citaat:
Maar het is dan ook het leukste werk dat er is :). |
ik verdien 4 euro per uur om op een baby te passen :)
mensen in mijn omgeving verdienen allemaal 4 euro of hoger met oppassen |
Voor mijn buurmeisje van anderhalf en mijn buurjongetje van 3 en een half die al op bed liggen als ik oppas (met de babyfoon) krijg ik 5 euro per avond (meestal van acht tot elf) en als er echt iets is waardoor ik daar de hele avond zit dan krijg ik meer.
Voor twee meiden, eentje van zes en eentje van acht krijg ik 3,80 per uur en na twaalven dubbel. |
Citaat:
|
Ik pas tegenwoordig wit op waar ik ontzettend mee geboft heb dus is geen vergelijk (krijg nu €.5,50 + alles wat een wit-werkend iemand krijgt, ziekenfonds, vakantiedagen en uren, etc.)
Ik werk 3 a 4 dagen in de week van 9 tot half 6, zo ongeveer. Toen ik nog zwart bij hen werkte kreeg ik €.5,= wat toch best wel geld is, toen werkte ik trouwens 2 dagen van 8 tot 6!! |
uuuuh bij mijn buren kreeg ik altijd 2,5 euro omdat ik vroeger toen ik 15 was 5 gulden verdiende, dus werd het 2,5 euro en is met de jaren niet echt omhoog gegaan alhoewel ik er niet meer oppas en bij mijn oom en tante 5 euro per uur....dus das wel lekker! en als je blijft slapen! moet je extra vragen...totdat ze thuiskomen 's nachts ben jij min of meer verantwoordelijk dus moet je gewoon doorbetaald krijgen ook al ligt je op bed!
|
Citaat:
En t scheelt ook nog of er maar 1 kind is, of dat ze er allebei zijn (meisje van bijna 5 en jongetje van net 2) |
Ik kreeg altijd 5 gulden per uur. Paar keer opgepast bij de buren long time ago.
Ps: als er nog meiden zijn die op me willen passen, graag! http://smile.smilies.nl/554.gif http://smile.smilies.nl/369.gif |
Ik heb veel oppasadressen en verdien op zijn minst 2,50 [en dat zijn meestal wel de vervelendste rotkinderen] en maximaal 3,75 [en dat is meestal voor kinderen die ik nooit heb gezien omdat ze altijd slapen], waar soms toch nog meer bij komt als die ouders niet kunnen wisselen.
|
€4,- p.u. is het laagste wat ik verdien bij het oppassen
|
ik kreeg altijd 8 gulden per uur, daarna 4 euro :)
|
Meestal voor oppassen van 19u15 tot 23u15 krijg ik 20 euro.
2,5 euro per uur is veel te weinig (n) dat was 15 jaar geleden zo maar de tijden zijn veranderd hoor. Dan zou ik 10 euro krijgen haha. Ik zou het niet doen voor dat kleine beetje. |
Donderdag kreeg ik tien euro. Ongeveer van 8 tot 10. 5 euro per uur dus. Maar het was bij mn tante en daar krijg ik sowieso altijd veel te veel.
|
vroeger kreeg ik 5 gulden en na 12en 7,50...
toen kwam de euro kreeg ik 3,- toen 3,50 en nu alweer 4,- tikt aan! |
Citaat:
|
Als ik moet afgaan op wat ik om mij heen hoor een paar euro.
|
ik ga binnenkort op bezoek bij iemand waar ik op 4 kinderen zal moeten passen, 2 jonge kinderen en 2 wat oudere waar ik niet echt meer op hoef te passen. kan ik 6 euro vragen vinden jullie? ga op het moment ook op en neer reizen van Amsterdam naar Zeist ervoor (in de buurt van Utrecht) maar dat is binnenkort hoop ik niet meer.
|
Citaat:
|
nee, heb ik niet :). alleen anderhalf uur reistijd maar daar kies ik zelf voor en verandert hopelijk binnekort :D.
|
Ik krijg voor 4 uur meestal 10 euro. Zal vast wel niet zo heel veel zijn, maar ik vind het gewoon ontzettend leuk om te doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |