![]() |
Welk muziekje/nummer past bij je lifestyle van vandaag?
En vertel waarom :D (y)
vandaag ben ik erg: Andrea Doria - Bucci Bag klaaarrr om te vertrekken (y) edit: even uitleggen , het liedje gaat over een tas en over reizen en een vliegveld en ik ga morgen op vakantie. |
El Canto Del Loco - More Than Words
daarop zoende ik een jaar geleden met een vakantievriendje in Italie die ik morgen weer ga zien :o |
Meer een muziek-topic he Oot-die-niet-ontopic-kan-reageren? :rolleyes:
Ehm Nelly-it's gettin' hot in herre want ik heb het al de hele dag veel te warm en daarom heb ik net mn clothes ofgetaked. |
Citaat:
|
Mercedes Sosa - Gracias a la vida :o
|
dat liedje lazy
(y) |
Blof - Mooie dag
want dat was het :) ,maar niet voor de dood ofzo |
Virtual Insanity-Jamiroquai
|
Zet er wel even bij waarom , anders kan ik dit net zo goed op muziek neergooien
|
Mijn liedje van vandaag is het franse liedje La valse a mille temps van de heren Thomas Acda en Paul de Munnik. Waarom? Omdat het vandaag zo'n mooie dag was en ik een beginnende verliefde kriebel in mijn buik heb, en dan luister ik graag naar franse chansons.. :D(y)!
(Zo goed Otiepootie?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Incubus - I wish you were here
Omdat we dit minstens 10x per dag op vakantie draaiden, en vandaag de foto's bekeken met zn allen :cool: |
uhu :)
|
Dit muziekje ( net opgenomen ) :
http://members.lycos.nl/mrpressure/rythm_tonelab.mp3 TRUE ENDE METOLLLLLL \m/ :cool: \m/ maar seriously otis je opent dit topic gewoon om iedereen te laten weten dat je naar italie gaat, maargoed vooruit dan maar fijne vakantie he en neem een paar coupe de soleilossen voor me mee :cool: |
mars volta omdat het al de hele dag op repeat staat, voor de zoveelste keer herontdekt
|
Rotersand - Almost Violent
Maar nee, dit vind ik niet echt een nuttige topic ofzo. Misschien op Muziek, maar daar eigenlijk ook niet. :p Veel plezier op vakantie iig :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |