![]() |
TV-ontvangst
zijn de kanalen op jouw TV een kleurenpalet met alleen grijs of heb je haarscherp beeld?
Ik heb net de coax-kabel met mijn pa vervangen dus het is weer vrij scherp beeld:P |
Ons beeld is normaalgesproken haarscherp.
Maar............. Met dit warme weer hebben wij 's middags op onder andere de publieke omroepen slecht beeld. Beetje zo'n sneeuw gevoel; wel leuk contrast met de zomer in ieder geval. :D Heel vaag, maar ja. :| |
Bij mij redelijk slecht(n)
|
Lekker scherp, niets mis.
|
Is vrij netjes, alleen de publieke omroepen (vooral ned. 2) wil wel eens wat sneeuwerig worden.. Krijg 'm niet veel beter, met 2 versterkers ertussen heb ik 'm op zolder ongeveer even goed als beneden (10 meter bij de moederaansluiting vandaan) :)
|
Gewoon lekker scherp, alle kleuren..niks mis mee :)
|
Niets aan de hand hier. :)
|
Citaat:
|
het is best wel kut
op de video meestal beter, maar ook dan niet perfect |
Rtl 4 is slecht... Maar dat scheelt daar zijn belspellen en soaps op en ik kijk naar geen van beide.. dus boeit niet echt.
|
Wel okee, de meeste zenders hebben goed ontvangst. Kut dat ik geen BBC1 en 2 erop kan ontvangen, though ;\
|
Ik heb heel goed ontvangst, mijn TV is sowieso al scherp. De coaxkabel die ik heb gelegd is ook geschikt voor buitengebruik enz. En de kwaliteit is uitermate goed!
|
Goed, behalve Yorin, die stoort. En Eurosport, TVwest en Infothuis doen het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn tv-ontvangst is heel slecht, maar dat ligt aan het toestel.
Maar eens een nieuwe aan gaan schaffen... |
wij hebben een antenne :( en die kan alleen antartica 1, 2 en 3 ontvangen :s
|
de ontvangst van RTL4, SBS6, Veronica en Yorin is zeer slecht bij ons
|
via de antenne is het beeld slecht. maar via de schotel is het haar scherp (dvd kwaliteit). alleen jammer dat er nog geen illegaal kaartje is (nieuwe beveileging) want nu moet ik het doen zonder canal+ en discovery enz
|
Gewoon goed.
|
Citaat:
Hier ligt er een versterker in de meterkast, waar direct de grondkabel op aangesloten is. Allemaal met F-stekkers, en dat gaat naar twee Hirschmann einddozen met niet al te veel demping. 1 dB ofzoiets, wat heel veel beter is dan ouwere einddozen, die rond de 10 a 15 dB zaten. En dan met die Hirschmann coax pluggen en RG-59 naar de kabeltuner. |
Citaat:
|
ook gewoon goed, behalve sbs6 ,maar das altijd net iets slechter als de rest.
|
een of andere student heeft mijn coax kabel geleend.
al drie weken |
Beeld is wel goed, alleen van Nederland 1, 2 en 3 is de ontvangst slechter. Als de kabel een beetje verschuift is meteen het beeld vol strepen, vooral bij Nederland 2
|
Bij mijn stomme TV vallen kanalen onregelmatig uit, verwisselen kanalen[The Box verandert in Yorin, for instance] en hoor je irritant gezoem als je 'm een half uur aan hebt. :( (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
tip: als je de schotel reset, nieuwe kanalen installeert, wil het nog wel eens gebeuren dat je canal + even hebt .. weekje ofzo |
Citaat:
|
Hank McCranks tip van de dag:
Voor de mensen die op de kabel slecht beeld hebben (al is het maar soms), gewoon het bedrijf wat je van kabel voorziet langs laten komen, dan horen zij het gratis goed te maken. Zij verkopen jou een product wat degelijk hoort te functioneren, en als dat niet zo is moeten ze er iets aan doen. UPC deed er bij ons niet moeilijk over. |
Citaat:
|
Ik vind onze tv prima om naar te kijken, behalve de Duitse zenders ARD en ZDF, die zijn meestal waardeloos, behalve via de video.
|
Niet echt superscherp als je het "gewoon" bekijkt, maar wij hebben ook Mr.Zap en daarmee heb je beter beeld.
|
De ontvangst verschilt, maar meestal is 't wel goed. :)
|
Niets mis mee, alleen op mijn tv zit de kabel er op het moment niet in dus op het moment is het even niets.
|
Nadat ik het uren lang het televisiescherm intensief heb bestudeerd, ben ik tot slotsom gekomen dat ik het niet weet.
|
haarscherp, vooral met digitenne
|
prima beeld (y)
|
Citaat:
|
Alleen Nederland 1,2 en 3 kan ik goed ontvangen. SBS en RTL zijn bijna niet te zien en de rest zit ertussenin. :o
|
net 5 is bij ons een grote wazigheid.. mar toch kijk ik, ik moet al die programma;s zien
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |