![]() |
Levenskunstenaar
Iedereen werkt aan zijn object
Niemands werk is nog perfect Soms dan werk je samen Anders werk je alleen Maar ieder heeft er een Wie kom je nog tegen Wie kruist je levenspad Je weet niet hoe, wanneer of wat Je bent gewoon een levenskunstenaar Jouw kunstwerk is nog lang niet klaar Reacties? |
heyhey,
Ik vind hem echt geweldig simpel (y) en ik vind de rijm echt goed!!!! |
Vind je het niet te simpel? Ik bedoel, ik heb er echt niet over nagedacht, gewoon in een keer opgeschreven....
|
heyhey,
zoals ik al zei hij ik vind hem simpel maar daarom zeker niet minder mooi, sommige gedichten zijn zo soms gewoon het mooist |
wow, dat is precies waar ik laatst een gedicht over wilde schrijven(wat me te moeilijk bleek)
ik vind 'm echt gaaf! (y) |
dit slaat echt presies op mij, ik vind het geweldig, prachtig, fenomenaal enzonogwelevenverder!
|
Citaat:
|
ik vind hem inderdaad te simpel
|
ik vind hem inderdaad te simpel
|
hey ! leuk en idd simpel maar wel echt mooi hoor!!
ik vind hem NIET te simpel, gewoon Lekker simpel (y) veer. Ps. hamkaastosti? je hebt een mooi plaatje zeg!! hihi! |
Citaat:
|
Huh?
|
Het idee is leuk maar de uitwerking is inderdaad erg simplistisch, wat het naar mijn idee Zeer ontkracht.
Simplistisch qua rijm als taalgebruik. Je rijmt gedwongen, voorspelbaar; probeer daar meer mee te spelen!. Qua taalgebruik; zin 4 vind ik geen mooi nederlands en lijkt verwoord als hoe een klein kind het zou zeggen; probeer dat om te vormen naar een zin die iets toevoegt, op wat voor manier dan ook. Inhoudelijk is die zin ook niet goed; als je niet samen werkt, werk je (anders) logischerwijze alleen. Ik zou je aanraden het geheel meer en beter uit te werken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |