![]() |
21 Aug @ Gloppe, Leeuwarden : Stab Back, O Hara, Asunder, Omission & Terra Militia
21 AUGUSTUS @ GLOPPE, LEEUWARDEN
STAB BACK - www.stabback.com O HARA - www.ohara-hardcore.tk ASUNDER - www.asunder.tk TERRA MILITIA - www.terramilitia.tk OMISSION - www.thisisomission.net DAMAGE : 3 euro DOORS : 20:00 MOSH : 20:30 http://www.stabback.com/flyers/21aug.jpg |
3 euro....spotgoedkoop (Y)
Yet I'm not going, Leeuwarden is te ver |
Helaas.
|
Precies, jammor dat t zo ver is.
|
Hey voor ons is het ook ver ! (Noord-Brabant).
:) |
gloppe is wel cool
|
toffe line up, jammer dat het in leeuwarden is...
|
Als iedereen die het een toffe lineup vind maar te ver weg is nu eens gaat CARPOOLEN hehehe :)
|
stabback.. dat waren toch ook nazi's of niet?
|
nee, Moslim fundamentalisten.
|
Nee, dat waren Moslim Fundamentalistische Nazi's.
Hoezo ? |
Leeuwarden
Friezen moshen Hell yeah. |
o'hara is cool, omission heb ik ook goeie verhalen over gehoord
maargoed veel te ver weg |
Als ik een auto ter beschikking heb kom ik zeker kijken
maar ik vrees het ergste. Vette line-up btw |
mn neef woont in Ljouwert.....zal het tegen m zeggen
|
Omission is ook cool !
|
Asunder word vervangen door Escadron.
Komt allen ! |
pim doe remco eens de groeten van me
|
Citaat:
|
O hara, hebben ze die naam eigenlijk van dat schoenenmerk?
|
Citaat:
|
Volgens mij is het daar van ja.
En dedication and commitment he :) |
O' Hara....wat een kutnaam voor je band hehe.
Verder zeggen deze bands(besides stab back en omission van naam) me allemaal bijzonder weinig. Beetje newschool/metal achtige shit gok ik.....correct? |
Citaat:
O Hara = newschool Omission = newschool Stab Back = metalcore Terra militia = metalcore Escadron = volgens mij of metal of metalcore, weet ik niet. Dus correct :) Jij komt he ? jaaaaa |
Citaat:
|
ik denk dat ik wel ff kom kijken. ook al heb ik O'hara way te vaak gezien. een erg energieke band.
hopelijk maakt terra militia niet zoveel fouten meer dan de vorige keren dat ik ze gezien heb :P maar kan ermee door :) en al die randstad mensjes zijn lui. nu is het reizen eens andersom, kom hier maar! :P (en stab back maar weer eens zien! yea!) |
Ik denk niet dat ik O Hara ooit te vaak zou kunnen zien.
Omission is ook gaaf attrib. Bij ons moet je mossssshen. We gaan filmen tijdens onze set dus zorg dat je puisten uitgeknepen zijn, je truckerpet scheef staat, je de juiste bandshirts aan hebt, je voor de spiegel thuis geoefende danspasjes tot in de puntjes beheerst, je haar goed in de gel zet, voor de dames : de nodige hoeveelheid makeup, push up beha's (of GEEN!), oefenen op de booskijk blik (ja ook met bambiogen) etc. Ik heb er zin in. |
vet (H)
|
Vanavond dus, zo eens die kant op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |