![]() |
Buitenlandse Competities
Plaats hier je verwachtingen voor het voetbalseizoen 2004-2005 van de buitenlandse competities.
Van de volgende landen word de kampioen denk ik: Engeland-Chelsea Spanje-FC Barcelona Duitsland-Bayern Munchen Frankrijk-Olympique Lyon(Een gok) Italie-AC Milan Portugal-FC Porto Schotland-Glasgow Rangers Turkije-Fenerbache |
Engeland - Chelsea
Spanje - Valencia Duitsland - Bayern Munchen (Vorig jaar Werder Bremen gegokt en toen goed gegokt :cool: Maar ze hebben belangrijke spelers verloren en zullen geen echte bedreiging vormen.) Frankrijk - Monaco ofzo? Italie - Juventus Portugal - FC Porto Schotland - Celtic Turkije - Totaal geen verstand van dus zeg ik niks over. |
Engeland: Chelsea
Italie: AC Milan Spanje: Valencia Duitsland: Bayern Frankrijk: Lyon Belgie: Standard (heb er wel vertrouwen in) Rusland: Spartak (Cavenaghi :cool: ) Turkije: Fenerbahce Portugal: Porto Schotland: Celtic Argentinie: Boca Juniors |
Citaat:
Ik denk Club Brugge Doen het nu ook al goed in de voorronde Champion's League. Maarja je weet maar nooit. Anderlecht moet tegen Benfica in de voorronde en als ze daar worden uitgeschakeld zullen ze helemaal voor de competitie gaan. |
Citaat:
|
Engeland: 1. Chelsea 2. Man Utd 3. Newcastle
Duitsland: 1. Bayern 2. Dortmund 3. Schalke Spanje: 1. Barca 2. Real 3. Valencia Italie: 1. Milan 2. Juventus 3. Roma Frankrijk: 1. Lyon 2. Marseile 3. PSG Portugal: 1. Porto (DIEGO!!!!) 2. Sporting Rusland: 1. CSKA 2. Spartak Argentinie: 1. Boca Juniors 2. River Plate 3. Belgie: 1. Club Brugge Schotland:1. Celtic 2. Rangers Turkije: 1. Besiktas 2. Fenerbahce 3. Galatasaray |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deco of zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Engeland: Liverpool, frisse wind en hopelijk meer aanvallend voetbal
Duitsland: Bayern Munchen Italië: AC Milan Spanje: Barcelona Portugal: Fc Porto de rest weet ik allemaal niet :o |
Engeland: Chelsea, Mourinho kan een team smeden en Arsenal is een goede 2e.
Spanje: Barcelona. Bijna geen spelers verloren en met Guyly, Deco en Larsson 3 goede spelers binnengehaald. Duitsland: Bayern München, rest is kut. Frankrijk: Olympique Lyon. Italië: AC Milan, beter ingespeelde ploeg. Juventus nieuwe trainer dus moeten we ook maar zien. Portugal: Sporting Lissabon. Schotland: Glasgow Rangers. Turkijke: Besiktas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de trainer is weg die het succes heeft gebracht vind ik. En dus heb ik gegokt tussen Benfica en Sporting :). |
Engeland: Arsenal, omdat Chelsea weer een half nieuw team heeft gekocht (of nog meer zelfs), en ManUnited gewoon niet zo'n wereldteam heeft naar mijn idee.
Spanje: ik denk dat Real Madrid nu wel op wraak uit is. Barcelona zal 2e worden. Valencia heeft zich echter ook goed versterkt. mm ik weet het eigenlijk niet :( Duitsland: bayern munchen of misschien stuttgart Frankrijk: lyon of psg Italië: ik denk ac of inter milan Portugal: benfica, porto heeft veel spelers verloren deze zomer, volgens mij Schotland: wordt spannend, kan het niet zeggen. weet niet of celtic nog goede spitsen heeft behalve hartson. prso maakt wel n goede indruk bij de rangers. zal spannender worden dan de afgelopen jaren. Turkijke: Besiktas |
Engeland: Chelsea (hoewel ik hoop op Man United:))
Duitsland: Bayern München Italië: Juventus Spanje: Valencia Portugal: Porto Frankrijk: Monaco Schotland: Glasgow Rangers België: Anderlecht Turkije: Fenerbache |
Engeland: Arsenal
Duitsland: Bayern München Italië: AS Roma Spanje: Barcelona Portugal: Porto Frankrijk: PSG Schotland: Celtic België: Club Brugge Turkije: Fenerbaçe |
Van de volgende landen wordt de kampioen denk ik / gok ik:
Engeland: Ik denk Arsenal, maar ik hoop Liverpool Spanje: Real Madrid Duitsland: Bayern Munchen Frankrijk: Olympique Marseille Italie: Juventus Portugal: FC Porto Schotland: Glasgow Rangers België: Anderlecht Turkije: Fenerbache, al hebben ze hun eerste wedstrijd niet gewonnen |
Italie: AC Milan Spanje: Real Madrid Duitsland: Bayern Frankrijk: Lyon Belgie: Anderlecht Rusland: Lokomotiv Moskou Turkije: Fenerbahce Portugal: Porto Schotland: Celtic Argentinie: Boca Juniors Nederland: Feyenoord |
Citaat:
|
Duitsland: Bayern Munchen Italië: AC Milan Spanje: Real Madrid Portugal: Porto Frankrijk: Olympique Lyon Schotland: Rangers België: Club Brugge Turkije: Galatasaray |
Ik heb mss wat voordeel omdat de meeste competities al begonnen zijn, maar toch (tezamen met de clubs die het moeilijk gaan krijgen dan maar):
Engeland: Arsenal (Chelsea laat te vaak steken vallen vrees ik), Charlton degradeert. Duitsland: Bayern Leverkusen (Munchen gaat niet lekker), Kaiserslautern degradeert. Frankrijk: RC Lens (niet te voorspellen eigenlijk, voor hetzelfde geld Metz of AS Monaco :s ), Ajaccio degradeert. Spanje: Valencia, Levante degradeert. Italië: AC Milan, Fiorentina degradeert. Portugal: Porto, Penafiel degradeert. België: RSCA Anderlecht Brussels, Oostende degradeert. Turkije: Fenerbahçe. Schotland: Celtic Glasgow, Inverness degradeert. |
Duitsland: Bayern Munchen Italie: AC Milan Spanje: Barcelona Portugal: FC Porto Frankrijk: Lyon Griekenland: Olympiakos Pireaus Turkije: Trabzonspor Belgie: Anderlcht Schotland: Celtic Tsjechie: Sparta Praag |
Spanje: FC Barcelona Duitsland: Bayern Munchen Frankrijk: Olympique Marseille Italie: AC Milan Portugal: FC Porto Schotland: Celtic Turkije: Galatasaray België: Anderlecht OT: Citaat:
|
Citaat:
Btw Inverness kán niet degraderen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, heeft Celtic volgens mij het hele jaar bovenaan gestaan, geven ze het in de laatste minuten op de laatste speeldag weg en worden de Rangers alsnog kampioen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn lijstje klopte geen zak van :( Behalve Fenerbahce? Of waren die geen kampioen? En Fiorentina zal gelukkig weer degraderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Henk Vos heeft de beker in België gewonnen! :cool:
Van mijn lijstje heb ik er volgens mij ook maar 3 goed. |
A;vast een hele vroege voorspelling voor het volgend seizoen.
Engeland: Chelsea, zeer sterke ploeg en onder aanvoering van succescoach Mourinho moet het dit jaar weer lukken. Spanje: Real Madrid, wanneer ze de vorm van laatste paar maanden door kunnen zetten absoluut de favoriet voor mij. Het blijft de club met de beste spelers en als het eenmaal loopt is het werkelijk waar fantastisch. Ze kunnen geweldig voetballen als ze in balbezit zijn, wanneer ze de bal echter niet hebben missen ze echte balafpakkers en stofzuigers, zoals Redondo en Makelele vroeger Duitsland: Bayern München! Frankrijk: Olympique Lyon, vier keer achter elkaar? Zou een prestatie opzich zijn, maar ik verwacht voornamelijk niet veel van de rest, ondanks de aankopen van Monaco. Italië: AC Milan, voor mij gewoon de #1 in Italie, ondanks de tweede plaats dit seizoen. Portugal: Sporting Lissabon. Schotland: Celtic. Turkijke: Feherbahce. Kan het niet laten. Nederland - PSV |
Je weet nog niet wat voor transfers men doet, dus is vrij lastig te voorspellen. Voorlopige prognose:
België: Anderlecht Duitsland: Bayern Munchen Frankrijk: Saint Etienne Spanje: Real En verder durf ik het nog niet te voorspellen. |
Engeland-Chelsea
Spanje-FC Barcelona Duitsland-Bayern Munchen Frankrijk-Olympique Lyon(Een gok) Italie-AC Milan Portugal-FC Porto Schotland-Glasgow Rangers Turkije-Fenerbache Nederland-PSV:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |