![]() |
The Sims gestolen?
ik heb een tijdje terug aan een goede vriendin, al mijn Sims spelletjes uitgeleend, heb er inmiddels 1,5 terug
maar ze geeft gewoon niet toe, dat ze die andere ook heeft... ze zegt dat ze die nooit gehad heeft :eek: weetje hoe duur die dingen zijn :( en hoeveel ik er al op gespeeld had damn, wat moet ik nu doen? (onze moeders zijn ook beetje bevriend) |
"Een goede vriendin" :rolleyes:
|
Hahaha, wat triest.
Nou ja, je zou ze ook gewoon kunnen downloaden. Dat kan zelfs legaal, aangezien je de originelen (eigenlijk) bezit. Wel illegaal om ze uit te 'lenen' overigens. |
idd. goede vriendin ja.
gewoon terugjatten? kan jou het schelen. vooral niet op je kop laten zitten :evil: of je pakt ook iets van haar af. dat kinderachtige-jij-mij-teruggeven-ik-jou-teruggeven :). |
Citaat:
|
Van je vrienden moet je het hebben.
|
Citaat:
|
kijk, als ze ze gewoon kwijt is, wat ik denk dat zo is :o want ze leeft nogal chaotisch... dan wil ik gewoon het geld terug om nieuwe te kopen, maar dat gaat moeilijk als ik geen bewijs heb dat ze ze ooit had
|
hoe kan je nou 1,5 spelletje terugkrijgen?
misschien kan je het downloaden, trouwens? |
Citaat:
en ik ga het niet downloaden :rolleyes: ik heb recht op mijn eigen betaalde spelletjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg dat je 't heel jammer vind dat je ze kwijt bent, en vraag of je zelf nog even tussen haar cd'rom's mag zoeken ofzo omdat ze er vast overheen gekeken heeft. ofzo :bloos:
|
Stel aan haar voor om samen eens haar kamer op te ruimen, en als je ze vindt, gewoon in je Tas stoppen.
|
heeft iemand hier toevallig The Sims Deluxe Edition?
kwil even weten hoeveel Cd's daarin zitten? en ook in Beestenboel? |
Toch een saai spel.
Btw, hoort dit niet thuis op het Games forum? |
Citaat:
beestenboel - disc 1 & 2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan komt ie langs en zweept die vriendin net zo lang tot jij je hele sim deluxe editie weer compleet hebt...
|
Citaat:
|
Uitlenen moet je ook niet zonder iets op te schrijven doen. Of sowieso niet uitlenen (y).
|
zo kan ik al drie weken geen tv meer kijken omdat ik de coax kabel heb uitgeleend :D
ah ik heb toch een tv-kaart in mn pc |
Vraag die moeder of die wil kijken of probeer het zo te spelen dat jouw moeder het vraagt aan haar moeder.
"Om even op haar kamer oid te kijken". Je kan het in ieder geval proberen. |
ik vergeet altijd zelf wat een aan wie ik het uitleen totdat die persoon het teruggeeft of totdat ik het ineens mis... volgens mij hebben een paar lui ook nog cds van mij
|
The sims gestolen, dat klinkt als een nieuwe uitbreiding. :D
|
download eens een keer van een nieuwsgroep dat ene megapack.. daar zitten alle uitbreidingen erbij, geen cd's nodig, en werkt heel fijn.
|
Citaat:
ik kan d'r wel vol hangen met wasknijpers tot ze genade roept :evil: nee maar ik heb dat spel dus ... |
Citaat:
|
Ik weet nog wel dat ik vroeger 'n video van The Lion King uitgeleend had. Die heb ik dus ook nooit meer teruggezien. Vond ik heel erg :(
Ze zei tegen je dat ze hem nooit gehad heeft en dat is niet waar. En later zegt ze dat ze hem kwijt is? Maar als ze hem kwijt is heeft ze hem wel degelijk gehad en zit ze dus gewoon allemaal te liegen. Ik denk dat ze er gewoon elke avond mee speelt. Hoe je hem vreedzaam terug kan krijgen weet ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Denk eens na. Je kan niks met die uitbreiding zonder 'the sims original' ofzo? Dan moet zij die zeker weten hebben.... vraag of je die mag lenen of hoe zij daar aan is gekomen....
|
de deurklink op het stroomnet zetten :eek:
|
Citaat:
En het tweede is lekker volwassen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij mij was dat ook met een GameBoy-spel, wel al veeel jaaaren geleden, toen wenog klein waren.. het was tss mij & mn zus tegen mn nicht.. vervelend! Uiteindelijk hebben wij t gekregen :D |
Citaat:
en zoiets wordt gewoon niet gewaardeert. dat heeft met principes en met goed fatsoen te maken .. helaas snapt niet iedereen dat (n) |
Schreeuw heel hard in haar oor.
|
Eerst nog een x netjes vragen, als dat niet helpt gaan dreigen ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Whatever. |
Bestaat er nog een optie gewoon netjes praten en vragen? Zo nee. Pak een camera en ga aan de gang en post de link hier, kunnen wij genieten... Maar eerst praten..
|
Bel 112
|
er rest nog maar optie en dat is bitchslappen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |