![]() |
Online Gamen
Kan iemand mij een spel noemen wat ik online kan spelen en ook lang houdbaar is.
|
Uuhm ooit eens Thievery gespeeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is gratis te downloaden en het speelt onwijs lekker online. En offline spelletje thievery is ook leuk. |
Citaat:
|
Damn heb je een trage pc of weinig geld :) ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Classic UT kost net 10 euro ofzo als je m ergens kan vinden. zou ik niet moeilijk over doen. UT in je gamecollectie is een must.
|
Diablo2 is ook erg lang houdbaar. Samen met de uitbreiding voor €10,= per stuk geloof ik.
|
Half-Life.
Ik zag 'em laatst nog liggen voor 7 eurootjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Sof 2
|
Citaat:
|
Citaat:
Massive-Multi-player-Online-Role-Playing-Game. Denk Diablo, maar dan met duizenden spelers. Kort gezegd. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hattrick is een leuk voetbalmanagement spel, alleen is de wachttijd voor het toewijzen van een team ondarhand boven de vier maanden....
|
City of heroes is wel leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grofweg kan je kiezen of je t/m (thief danwel mage dan wel combinatie) word, of attacker (degene die land gaat veroveren ipv exploren/paradisen (magic). Door samen te werken met je kingdom (thieves kunnen bijvoorbeeld troepen ombrengen bij de tegenstander, waarna je als aanvaller iemand makkelijk(er) aan kunt) kan je oorlogen winnen :) Om voor je eigen province te zorgen moet je een building strat maken (hoe je je land bebouwt), waarbij het belangrijk is om niet van alles wat te nemen, maar van een paar belangrijke dingen wat meer. Grofweg kan je stellen dat je nooit meer dan 10 verschillende soorten gebouwen moet hebben. Ook moet je een leger opbouwen etc. Als je je aanmeld en op het forum van je kingdom meld dat je nieuw bent zijn er eigenlijk altijd wel wat mensen bereid om je te helpen :) |
een paar gratis online games ( rpgs )
Shimlar RWK RuneScape Legend of the Green Dragon ( die is erg droog ) Utopia Damn weet er ff geen meer |
Oh ja Stratenholm is ook een leuke
Ps je moet wel van texted based spellen houden wil je dit leuk vinden ( Op RuneScape na ) |
LotGD vond ik best wel saai eigenlijk.
een goede text-based rpg is Dark Grimoire. Zeer hechte community. Wel jammer dat er steeds meer dingen alleen voor betalende spelers zijn. ($5 per maand) |
|
Citaat:
|
dus jij vindt ook dat KoC zuigt ??? Ik zeg het niet omdat ik het leuk vind. De server zit altijd vol en met de update is het helemaal verranderd en tegelijkertijd ver****t
ow damn die link doet het niet... uhmmm wats er met die site gebeurd :confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kings of Chaos zuigt zó hard
wie gaat er FFXI spelen ? :p |
Heb x link gelezen van Gangsterhood is erg leuk spel en je raakt er snel aan verslaafd. Tis best wel leuk alleen weet niet of je zoiets zoekt.
|
Ultima Online - das een mmorpg en heel eg leuk.
moet je op een gratis shardje gaan. als je intersse hebt, kan ik je wel linkje gven waar je t kan downloaden. (heb ik niet hier maar op me eigen pc) |
planetarion blijft 1 van de beste online games, maar is niet gratis
|
Gangsterhood - www.gangsterhood.net - Als je een borgata nodig hebt moet je maar ff aan mij pasword van Nebula vragen.. Nummer 3 borgata in de wereld.. Ik sta zelf op dit moment 5e van de 2000 spelers :cool:
|
Download Ultima Online van Gigex ofzo, installeer de 2D versie (of 3D, wat jij wil). Kijk dan op het net naar gratis shards, en als er eentje is die jouw wel leuk lijkt, meld je aan, download de files, installeer de files en begin te spelen.
|
Wolfenstein Enemy Territory
|
Citaat:
|
Neverwinter Nights (D&D-based RPG)
Spel moet je wel kopen, maar je hoeft niet te betalen voor het online gamen. Het mooie aan dit spel is dat de originele editor meegeleverd is, waarmee het spel zelf gemaakt is, en dat deze volledig te begrijpen is. |
Citaat:
|
Citaat:
Nukezone Kings of Chaos en een paar shooters (erg mooi en gratis!) America's Army Wolfenstein Enemy Territory Bekijkd ie maar eens.. tzijn gewoon mooie grafx maar toch gratuite! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |