Citaat:
Zweepje schreef op 06-08-2004 @ 15:45 :
kijk dat bedoel ik nu, meteen de KGB op de stoep :p
nee maar ik zou dar 'n BEETJE soepel mee doen ;)
|
Soepelheid is nooit echt heel erg. Maar ik zie niet in wat jij (om maar een voorbeeld te geven) ermee te maken hebt dat een ander is verbannen. Ik wil het je best vertellen, maar dan moet jij mij vertellen hoeveel je per maand verdient, he oud je bent, wat de lengte van je lid is, wie je favoriete buurman is, waar je je eten koopt, hoeveel je gemiddeld per maand uitgeeft aan alcohol, welke kleur jij mooi vindt, welke websites je de afgelopen 3 dagen bezocht hebt en nog wat vragen die me niet meteen te binnen schieten.
m.a.w: ik begrijp niet waarom je het zou willen weten. De verbannen persoon kan zeker in discussie gaan (in eerste instantie via de e-mail. Als die niet beantwoord wordt stuur je hem maar naar een andere FB+ die het wel wil beantwoorden. Is er altijd wel eentje die het wil doen). Als je er over de mail niet uitkomt is er ene reden om aan te geven dat er misschien een goed beargumenteerde discussie op BZ gevoerd kan worden (let wel op dat je de vraag algemeen stelt zodat hij niet naat M&M verplaatst word).
Samenvattend: Ik (en wij) zie het nut niet in van het bediscussieren van bans met anderen dan het slachtoffer. Als wij de discussie niet voeren, en dus geen antwoord geven. Waarom zou je de vraag dan willen mogen stellen?
Offtopic: lap tekst. sorry
|