![]() |
Judgement Night
geniale cast
geniale soundtrack geniale film vanavond 23:20 op sbs6 Waag het een b-film te noemen. Vier vrienden die onderweg zijn naar een bokswedstrijd, komen onderweg vast te zitten in de file. Om op tijd te komen, zoeken ze een alternatieve route. Ze komen in een gebied terecht dat beheerst wordt door bendes en zijn getuige van een brute moord. De moordenaar probeert de getuigen uit de weg te ruimen. spannende, brute film. af en toe wat cliches, maar heerlijk om te kijken. |
Voor meer info: IMDB
Hier krijgt ie idd een aardige recensie (voor wie verder kijkt dan de user rating. Helaas heeft mijn huisbaas de Kabelrekening te laat betaald en zal ik deze film dus moeten missen... http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/90/08/61m.jpg |
Citaat:
Dat woord wordt trouwens te pas en te onpas gebruikt. Net zoals cult. De betekenis van het woord verschilt ook. De een noemt het zo omdat het volgens hem betekent dat het een slechte film is, de ander vanwege het concept. Door een radioactieve stof worden mieren zo groot als auto's! Een invasie van buitenaardse wezens! Een reuzeaap terroriseert onze hoofdstad! |
Citaat:
|
JUDGMENT NIGHT was niet onaardig, zover ik mij kan herinneren. Deed me denken aan TRESPASS, van Walter Hill. Ook een film dat zich grotendeels in een achterbuurt afspeelt en waar de hoofdrolspelers in aanraking komen met een bende.
|
Citaat:
En beide zijn B-films.... |
ruige film (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |