Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Sportprogramma's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=919924)

BarbapapaX 06-08-2004 19:16

Sportprogramma's

Wat vinden jullie van de crew van StudioSport en kijken jullie ook naar andere sport programma's?

BarbapapaX 06-08-2004 19:20

Dit voetbal seizoen komt Voetbal Insite trouwens 2 keer per week.

Alexanchez 06-08-2004 19:42

Vooral RTL5 verdient een dikke (y) , studio sport is ook aardig, vooral bij't EK was dat leuk. SBS heeft weinig voetbal-uitstraling, Van Breukelen kan z'n kennis niet omzetten in woorden maar voor Hans Kraay Jr. krijg ik steeds meer symphatie nadat hij vlak voor het EK in discussie ging met Johan Derksen. Het leek net alsof hij een mening had. (y) Eurosport is niks. De commentatoren zijn slecht en ze zenden de niet interessante dingen uit. Vrouwenvoetbal om naar te kijken... Blegh.
Wat ik mis is een zender die de legendarische duels uitzendt. Denk aan de EK-finale van '88 e.d.

RayMania 06-08-2004 19:42

Als ik TV kijk, dan kijk ik sport en soms films.

Wat ik aan sport kijk:

* Studio Sport elke dag rond half 11 (eigenlijk soort samenvatting van de hele dag dus hoef ik niet rond 7 uur te kijken).
* Alle evenementen zoveel mogelijk (thuis = tv aan). Evenementen zoals grand slams, voetbaltoernooien, OS.
* Studio Sport om 19:00, zondag en 22:30 op zaterdag.
* Formule 1 (zoveel mogelijk races, behalve s'nachts).
* Wielrennen (klassiekers en giro, tour en vuelta).
* RTL 5 bijna alle wedstrijden als ik thuis ben en ook de wedstrijden die door de weeks worden uitgezonden.
* Voetbal Insite
* Studio Voetbal

En sinds 1 augustus hebben we hier weer Eurosport teruggekregen dus dat wordt Eurogoals, tennis en de rest kijken.

Stom Konijn 06-08-2004 19:50

Citaat:

Alexanchez schreef op 06-08-2004 @ 20:42 :
Vooral RTL5 verdient een dikke (y) , studio sport is ook aardig, vooral bij't EK was dat leuk. SBS heeft weinig voetbal-uitstraling, Van Breukelen kan z'n kennis niet omzetten in woorden maar voor Hans Kraay Jr. krijg ik steeds meer symphatie nadat hij vlak voor het EK in discussie ging met Johan Derksen. Het leek net alsof hij een mening had. (y) Eurosport is niks. De commentatoren zijn slecht en ze zenden de niet interessante dingen uit. Vrouwenvoetbal om naar te kijken... Blegh.
Wat ik mis is een zender die de legendarische duels uitzendt. Denk aan de EK-finale van '88 e.d.

:| Eurosport zend zo vaak die wedstrijden uit dat je er moe van word. Alleen het commentaar erbij is idd dramatisch

Alexanchez 06-08-2004 22:09

Citaat:

Stom Konijn schreef op 06-08-2004 @ 20:50 :
:| Eurosport zend zo vaak die wedstrijden uit dat je er moe van word. Alleen het commentaar erbij is idd dramatisch
maar ik ben niet echt geinteresseerd in Kazachstan onder 14 tegen Azerbeidzjan onder de 14 of de vrouwen van Samoa (alhoewel de Samoaanse meisjes hot zijn) tegen de vrouwen van Vaticaanstad.

prrr ta li loe 06-08-2004 22:31

studio sport rockt!

Boogie 06-08-2004 22:38

Studio Sport is goed qua voetbal. Qua wielrennen is het om te huilen, dan schakel ik het liefst over naar België (die deze zomer niet te ontvangen zijn). Andere (Nederlandse) zenders kijk ik zelden, hooguit een interland of beker en als ik me écht verveel, buitenlands voetbal

^Dragon^ 06-08-2004 22:50

Citaat:

RayMania schreef op 06-08-2004 @ 20:42 :
Als ik TV kijk, dan kijk ik sport en soms films.

Wat ik aan sport kijk:

* Studio Sport elke dag rond half 11 (eigenlijk soort samenvatting van de hele dag dus hoef ik niet rond 7 uur te kijken).
* Alle evenementen zoveel mogelijk (thuis = tv aan). Evenementen zoals grand slams, voetbaltoernooien, OS.
* Studio Sport om 19:00, zondag en 22:30 op zaterdag.
* Formule 1 (zoveel mogelijk races, behalve s'nachts).
* Wielrennen (klassiekers en giro, tour en vuelta).
* RTL 5 bijna alle wedstrijden als ik thuis ben en ook de wedstrijden die door de weeks worden uitgezonden.
* Voetbal Insite
* Studio Voetbal

En sinds 1 augustus hebben we hier weer Eurosport teruggekregen dus dat wordt Eurogoals, tennis en de rest kijken.

geldt eigenlijk ook voor mij :)

probeerde eerst ook Feyenoord TV te kijken, maar dat werd altijd op onmogelijke tijden uitgezonden (je bent dan altijd met iets anders bezig).
Laatste tijd kijk wat minder sport. Normaal gesproken heb ik de pc en tv tegelijk aanstaan, maar met deze hitte mag de tv uitblijven :)

Mr.Oizo 07-08-2004 14:56

Verschilt:
- In ieder geval de zondagavond uitzending van Studio Sport
- Studio Voetbal op zondagavond bij Studio Sport
- Als er een belangrijke wielrenwedstrijd is dan die ook kijken op Studio Sport (zondagmiddag meestal)
- Schaatsen en tennis kijk ik ook wel eens op Studio Sport
- Vrijdagavond SBS 6 ---> Gouden Gids Divisie
- Darten op SBS6, vooral de Embassy
- Zondag SBS 6 ---> Formule 1 (en soms ook op zaterdag de kwalificatie als ik zin en tijd heb)
- Soms op zaterdag RTL 5, buitenlands voetbal
- Ook een beetje vrijdagavond Veronica ---> Formule 1
- En als er iets leuks op Eurosport is (gewoon als ik zap) dan kijk ik dat ook als ik tijd heb

USPalermo 07-08-2004 19:24

Beetje SS, beetje VI(tv) beetje autosport(bij voorkeur 's nachts als ik terugkom van uitgaan, dat slaapt namelijk heerlijk...) misschien een beetje darts, beetje OS, beetje tennis tja van alles wat en van alles een beetje....

RTV Oost natuurlijk niet vergeten, met hun uitzendingen met slechte kwaliteit uit het Arke Stadion en vaak een dag te laat...

Overigens, veel SS-ers(Studio Sport presentatoren) zuigen, Tan en van Peperstraten zijn mijn favorieten de rest mag ik niet zo...
Derksen is vaak scherp, maar kan soms ook een beetje onzin uitkramen.

BarbapapaX 07-08-2004 19:27

Citaat:

USPalermo schreef op 07-08-2004 @ 20:24 :
Beetje SS, beetje VI(tv) beetje autosport(bij voorkeur 's nachts als ik terugkom van uitgaan, dat slaapt namelijk heerlijk...) misschien een beetje darts, beetje OS, beetje tennis tja van alles wat en van alles een beetje....

RTV Oost natuurlijk niet vergeten, met hun uitzendingen met slechte kwaliteit uit het Arke Stadion en vaak een dag te laat...

Overigens, veel SS-ers(Studio Sport presentatoren) zuigen, Tan en van Peperstraten zijn mijn favorieten de rest mag ik niet zo...
Derksen is vaak scherp, maar kan soms ook een beetje onzin uitkramen.

Niet Dione de Graaf :(

USPalermo 07-08-2004 19:31

Citaat:

BarbapapaX schreef op 07-08-2004 @ 20:27 :
Niet Dione de Graaf :(
Helemaal vergeten, Dione komt ook altijd objectief over!, maar ze doet 'het' geloof ik ook nooit op zondag(avond), presenteren.....

Dione de Graaf mag ik ook wel...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.