![]() |
Tiesto In Concert 2004
Er zijn lang geruchten geweest, maar nu is het eindelijk officieel. Er komt een tweede Tiesto in Concert :eek: De kaartverkoop begint op 28 augustus en de party zelf is op 30 oktober. Ik ben zkrs van de partij. :D Nog meer party-people die gaan?
|
nope dan zijn de mad caddies, of de dag daarna maar dannog kan ik niet omdat k vast iets leuks te doen heb
|
geef eerst eens een bron ofzo?
maar lijkt me wel vetjes Citaat:
|
Naar de eerste editie ben ik niet geweest, maar als er een tweede komt wil ik er graag bij zijn. :cool:
30 oktober... komt misschien goed uit, want volgens mij heb ik dan herfstvakantie, maar weet ik niet 100% zeker. Eerst ff kijken of een paar vrienden interesse hebben, dan zien we wel verder. |
De eerste keer was magie, speciaal en ongewoon! De tweede editie zal dit niet zijn, maar ik ga wel! De muziek blijft top natuurlijk!
|
Ik ben de vorige keer ook geweest en dat is me zo goed bevallen dat ik dit keer gewoon lekker weer ga. :)
|
ik ben er niet bij, maar ga het zeer zeker 's nahcts wel luisteren (als het uitgezonden wordt tenminste)
|
ik was de eerste keer niet gegaan..nu ben ik wel van de partij (y)
lekker dichtbij |
dit hoort op muziek:)
|
55 euri :eek:
|
Lijkt me behoorlijk klote. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nope.
|
Kijk toch naar de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Daar draait ie ook in een enorm stadion en zijn muziek is vast net zo klote als hij in het Gelredome heef gedraaid :evil:
|
omfg 55.25 euro voor 8 uur monotone herrie :eek: (n)
|
Ik ga nog liever naar een Memory toernooi voor demente bejaarden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh, dan heb ik een date met mij computer..
|
Citaat:
|
God, moet een topic weer verkankerd worden? We willen niet allemaal een avond doorbrengen met muziek waarvan je spontaan zin krijgt om in jezelf te snijden of om het stoer te vinden uit winkels te gappen en school te verlaten.
|
de meeste muziekleden zijn alternatief en anti trance..zelfde als vroeger..afterparty apart van muziek (n) it never stops
|
Citaat:
Neem het zo vooral niet kwalijk. |
Ach, eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. Het zou pas de moeite waard zijn om echt op in te gaan als er gereageerd zou worden door mensen die ook daadwerkelijk iets gepresteerd hebben in het leven, maar zo te zien is dat weer niet het geval. :)
Laten we het afzeiken van dingen waar je niets mee te maken hebt dus maar houden op puberale onnozelheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je ziet wel dat zodra het naar Muziek gaat dat het fout gaat in zo een topic....
|
Kom op mensen.. als je tiesto niet leuk vindt, blijf dan gewoon weg, maar ga niet dit topic verpesten voor mensen die het wel leuk vinden..
|
Geen dj triesto voor mij
|
wel duur.. 55 euries.. maar ff kijke..
|
Citaat:
zijn dán de mad caddies?? hmm.. dan wordt het wel wat veel het goede ja..dan dnek ik dat ik ook pas |
Ik hou niet van Tiësto, maar ben wel trots op 'm en ik gun 'm dit succes (y) !!
|
zo'n concert lijkt me eigenlijk best wel vet, ook die hele sfeer eromheen enzo. ik kan er best wel uit me dak op gaan. maar jammer dat het zo dus is altijd, dus ik ga niet.
|
ikke ben van de partij!!!! alleen hopen dat we kaartjes scoren.. al waren ze 200 euro.. ik ga!!!!!!
|
Haha, 55 euro.
|
Citaat:
|
Waarom zeiken mensen altijd zo en verneuken ze topics waar ze niks mee te maken hebben? Waarom zijn de forummers hier op Muziek zo asociaal en blijven ze niet gewoon weg als het toevallig niet hun muziekstijl is? Onderbouw desnoods waarom je het niets vind, maar dan niet op de manier: 'Ik vind het monotone kankerherrie.' Reageer alleen in topics die jou interesseren.
Echt, het is zo irritant, kunnen jullie nooit een beetje normaal reageren?:| |
Wat een stelletje trieste mensen zitten hier zeg, jezus
|
Ach ja, het went.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gezeik hier valt nog mee, ik had het erger verwacht. Maarja, sommige mensen kunnen ook nergens tegen...:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |