![]() |
[LIVE] Flogging Molly - 3 nov - 013
Flogging Molly op woensdag 3 november in de 013.
Support acts: Streetdogs + The Briggs Link naar 013 Wel 17 euro (n) Het schijnt dat ze op donderdag 4 november ook nog in de Melkweg spelen, maar dat staat nog niet op de site. |
17 euro voor een band die 20 keer per jaar in Nederland speelt is wel heel erg overdreven.
|
Hmm.. ze komen iig al op Lowlands, heel miss dat ik er ook naartoe ga in de 013, we zien wel.
|
In september kwamen ze geloof ik ook.
|
Citaat:
nah k heb ze al een keer of 6 gezien ofzo, op ll vast weer dus k vind t wel genoeg geweest, leuk bandje maar zo gaat t wel erg snel vervelen |
Citaat:
En ze komen op 26 augustus ook in Paradiso voor 16 euro. |
als het iets goedkoper zou zijn ging ik nog wel ff in amnsterdam kijken maar dit heb ik er echt niet voor over, aangezien ik ze ook al op lowlands zie
|
hahahaha
17 euro. |
ik vond ze leuk toen ze speelden ipv Reel Big Fish....daarna werden ze steeds minder
|
|
Citaat:
|
veel geld voor een kutband.
|
Ga wel op Loo-lends kijken.
En ook nog es de Murphy's, t kan niet op. Hoop dat ze 's avonds spelen, lekker half gedrogeerd sfeervol meebrullen... :D |
Citaat:
Die gasten komen te vaak naar Nederland, echt. Ik snap nog steeds niet wat er leuk aan is. |
Ik vind ze live erg leuk, en als ik naar Lowlands ga ga ik ze daar wel zien. Ik ga iig niet naar de 013.
|
Ik ga niet eens op Lowlands kijken.
Zouteloze troep. Maar dat is slechts mijn mening. |
Tjah, al 3 keer gezien, om dan helemaal naar 013 te gaan... En 17 euro is teveel...
Leuk voor op een festival, als je heeeelemaal lam bent en je nodig gewoon al het bier uit je lijf moet springen... |
Citaat:
|
geinige band....al 3 keer gezien ofzo en ik verwacht dat ik die kans nog wel 20 keer krijg. maar er 17 euro voor neerleggen en dat ze dan ook nog in de grote zaal spelen is gewoon matig
|
Zeker weten zien op lowlands, en voor 4 nov melkweg geld de vaste slotzin-als ik geld heb
|
te duur, voor een band die 50* per jaar komt. Als het in Amsterdam was was ik misschien wel geweest.
|
wil best gaan maar ik weet niet of ik er 17 euro voor over heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En, hebben we er nog een beetje zin in :D ?
|
ik ga uiteindelijk helemaal niet, had een van beide melkwegshows willen zien maar vind het duur en grote zaal en het komt niet zo goed uit want er komt veel leuks in november dus dit slaan we maar over.
|
vanavond lekker genieten, heb er al zin in. schijt aan die 17 euro, daar heb je tog welw at voor over, en adners ga je een baan zoeken en een sociaal elven enzo ipv heel de tijd op internet te zitten en je enige vrienden via msn kent
|
Citaat:
maar het merendeel is hier scholier of student en heeft nou eenmaal niet het budget wat ze zouden willen. en november is een concertenmaand en als ik dan moet kiezen tussen flogging molly voor 17 euro of twee andere optredens van bands die ik nog niet heb gezien of minder vaak heb gezien, dan kies ik op dit moment voor dat laatste :) |
Nah, ik vond ze leuk toen ze nog niet zo bekend waren...nu het zo'n grote band is geworden, is de lol er ook wel weer af eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu het zo vreselijk druk is bij die optredens erger ik me alleen maar aan de mensen daar :p en zoooo leuk vind ik ze ook weer niet |
Citaat:
|
Ik ga donderdag, in de Melkweg. Geen idee waarom eigenlijk, vindt t een suffe band en tis echt extreem duur. Maar afspraak is afspraak.
|
ik ga vrijdag naar melkweg, wel al voor de 4e keer maar ik had het beloofd, en het kan ook geen kwaad, flogging molly is altijd wel leuk.
verheug me meer voor de dag erna, NomeansNo (y) |
Citaat:
|
concertmaand.. wat zeurt iedereen nou.. leuk toch :D
ik heb na Flogging Molly nog 3 concerten op de planning staan voor november.. &mij hoor je echt niet klagen hoooooorrr :rolleyes: |
5 nov. in de melkweg!! AI OH, LET'S GO!!
|
Oe dat was weer vet :cool:
Voorprogramma was ook best leuk. Zijn er nog andere mensen geweest? |
als stoner zijnde is het wel effe schrikken.. als je de batcave uitstapt.. met al die hippie's om je heen ;)
|
Citaat:
Tja, pas op voor je iets aan iemand beloofd :rolleyes: maar toch zijn ze stiekem allen wel leuk |
kheb ze 1 keer gezien , ist wel genug
|
Citaat:
Was wel druk, veel zweet en bier door de pit :o Voorprogramma 1 was echt niks. Voorprogramma 2 was wel aardig. Maar die vent wilde de hele tijd dat we gingen klappen :/ (Ego boost much?) Iedereen kwam toch voor Flogging Molly. Was leuk, alleen *veelste* warm daar beneden. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer ademhalen omdat je alleen maar warmte en zweetdampen kon inhaleren :o |
Citaat:
|
Kleine altotjes moeten gewoon opstronken :D
En snel een beetje! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |