Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Cube magazine, vragen over de cheat cd. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=920322)

Doodle! 07-08-2004 09:20

Cube magazine, vragen over de cheat cd.

Toen ik gister bij de bruna stond zag ik het nieuwe Cube magazine liggen (Uk) en zoals jullie mischien wel weten zit hier altijd een cdtje met AR cheats bij. Nu staan er deze maand SSB:M cheats op maar is hier iemand die toevallig weet welke? zijn het bv voor extra geheime stages (zoals bv homerun contest baan etc, etc) of zijn het gewoon echt de standaard dingen zoals meteen alle 'geheime' characters? in dat geval laat ik m dus liggen.

Alvast bedankt. :)

(ik kon m niet inkijken omdat er ook een dvd bij zat en hij dus dichtgesealed zat.)

Laurens 07-08-2004 12:28

Bij mijn weten zijn er bij SSB: Melee geen cheats waarbij je dingen krijgt die je met 'gewoon' alle dingen halen niet zou krijgen. Dus geen geheime stages/karakters die je anders niet zou kunnen verdienen.

Dinalfos 07-08-2004 14:52

Wat ik me nou afvraag....Kun je de cheats van Smash Brothers ook saven op je memory card? Ik weet dat het niet bij alle spellen kan omdat zij cheats hebben die verder niet in het spel zelf zitten, maar bij Smash Brothers betreft het dus gewoon alle characters, levels en items.

Ik hoop dat dit het geval is, want dan kan ik mijn saved file(waarin ik alles wat er te unlocken viel heb weten te unlocken) met een gerust hard van mijn memory card verwijderen. En als ik hem dan weer wil spelen, voer ik de cheats gewoon in en sla het op.

Iemand?

JaJ 08-08-2004 13:48

Citaat:

Dinalfos schreef op 07-08-2004 @ 15:52 :
Wat ik me nou afvraag....Kun je de cheats van Smash Brothers ook saven op je memory card? Ik weet dat het niet bij alle spellen kan omdat zij cheats hebben die verder niet in het spel zelf zitten, maar bij Smash Brothers betreft het dus gewoon alle characters, levels en items.

Ik hoop dat dit het geval is, want dan kan ik mijn saved file(waarin ik alles wat er te unlocken viel heb weten te unlocken) met een gerust hard van mijn memory card verwijderen. En als ik hem dan weer wil spelen, voer ik de cheats gewoon in en sla het op.

Iemand?

heb jij alle trofees :eek: klere werk :)

Dinalfos 08-08-2004 14:07

Citaat:

JaJ schreef op 08-08-2004 @ 14:48 :
heb jij alle trofees :eek: klere werk :)
Ja, dat was een behoorlijke kutklus. :D

Trouwens, waarom is dit topic heropend? Ik zou toch zweren dat er een slotje op zat...

Doodle! 08-08-2004 16:49

Citaat:

Dinalfos schreef op 07-08-2004 @ 15:52 :

Iemand?

Die zijn er wel degelijk. Zo kan je bv in bepaalde testlevels spelen, homerun gebeuren en nog meer. Heel erg leuk.

superduck 09-08-2004 12:39

Citaat:

Dinalfos schreef op 08-08-2004 @ 15:07 :
Trouwens, waarom is dit topic heropend? Ik zou toch zweren dat er een slotje op zat...
Dat was het andere topic, met precies dezelfde reacties.

McCaine 09-08-2004 13:01

Citaat:

superduck schreef op 09-08-2004 @ 13:39 :
Dat was het andere topic, met precies dezelfde reacties.
Excuseer, ik testte even uit of mijn truc voor het kopiëren van threads werkte (wat het deed).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.