![]() |
Waar luister je naar over 5 jaar?
Nou?
Ik zie mezelf nog niet naar Country luisteren |
Oh voor mensen die zeiken:
Het is een PROGNOSE, dus kom niet aan met "ik ben toch zeker geen waarzegger" ;) |
Citaat:
|
ik denk dat ik dan naar ontzettende noise zoals merzbow luister en een beetje meer abstracte muziek zoals sun city girls omdat ik al die voordehandliggende indie bandjes dan meer dan zat ben. behalve the flaming lips <3 en veel meer experimental techno en breakcore dan dat ik nu luister. en meer hiphop.
|
ik denk dat ik nog gewoon naar bm, dm etc zal blijven luisteren, het is te goed om te ruilen voor andere soorten muziek :D
|
Citaat:
|
sepultura!
|
r 'n b
|
trance
|
|
ik ben toch geen waarzegger
|
denk niet dat ik zomaar een ander straatje in zal slaan en spontaan naar frans bauwer ga luisteren of dat soort shit... :p
maar trance ossow je weet maar nooit :p |
Waarcshijnlijk de zelfde muziek als nu.
|
|
the Antagonists
|
hopelijk niet naar NSBM
|
Citaat:
|
naar m'n ouders :s
|
Nog meer Johnny Cash.
|
Zien we dan wel, niet relevant op dit moment tbh
|
Ja die nieuwe rage van 2009, je weet wel, met dat beebophaar.
|
vrijwel alleen maar alt country: als Steve Earle, Townes Van Zandt.
en natuurlijk de country met attitude: Johnny Cash, Willie Nelson, Hank Williams. wat soul: Marvin Gaye enzo en verder Tom Waits en Nick Cave. ik word een ouwe lul hou alleen maar van rustige muziek. |
Citaat:
ik weet nu al dat ik postrock tegen die tijd niet meer uit kan staan. |
Nu luister ik al naar een breed scala muziek. (naar Scala luister ik minder graag...) Hippe elektronische dingen, suffe elktronische dingen, hippe rock, suffe rock, jazz, soul en jazzy dingen, indie pop en rock maar ook gewone poppy dingen. En jaarlijks leer ik zoveel nieuwe bands kennen, dus daar zal ook wel iets van blijven hangen.
Maar er zijn natuurlijk ook blijvertjes. Of dat dan Talking Heads, Ella Fitzgerald of Rainer Maria zou zijn weet ik nu nog niet... vraag het me binnen vijf jaar nog maar eens. |
dan ben ik oud.
god, een twintiger ieieieih ik moet er niet aan denken, maar goed: ik denk ehh wave? |
ik denk dat ik dingen als radiohead dan nog wel kan waarderen. maar minder rock die ik vroeger luisterde, smashing pumpkins etc.
veel postrock en nog wat indie en idm. |
japanse jazz
|
Ik neem aan dat ik over 5 jaar nog naar dezelfde soort muziek luister, als dat ik nu doe. Het kan hooguit een toekomstige vriendin zijn waardoor ik misschien wat zal worden getemperd:D
|
Samische volksmuziek.
|
psychedelische grind
. |
Ik ga steeds meer naar ambient, techno en elektro luisteren. Dat dus, als we ervan uitgaan dat die trend zich doorzet.
Verder wel een vreemde vraag; 5 jaar geleden had ik over het algemeen nog niet eens van de bands gehoord waar ik nu naar luister. |
Ik denk nog wel hetzelfde als nu, en dan nog wat uitgebreider :)
|
Nog steeds naar metal
Maar ook iets meer klassiek en jazz denk ik |
ik luister naar een genre dat nog niet bestaat en dat ik zelf ga verzinnen (Y)
|
Citaat:
lijkt me nou al fantastisch een heel legioen rutger-stijl te zien stuntelen |
hehe, we gaan de wereld over nemen
|
Hawkwind,Blue Cheer
|
Meer Drum&Bass..
|
Ik denk hetzelfde.
|
Ik denk dat ik dan wat meer blues-achtige muziek luister.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
extreme underground shit natuurlijk
|
Pfft, ik denk ook hetzelfde alleen dan uitgebreider.
|
Kans bestaat dat er dan nog meer sprake is van meer computers, minder gitaren. Maar voor hetzelfde geld heb ik over een jaar of drie een verzadigingspunt bereikt en grijp ik juist weer terug op elementaire rockmuziek, wie zal het zeggen. En ik verwacht sowieso meer te gaan luisteren naar modern klassiek/minimal/avantgardistisch etc. En minder naar eind jaren '60 begin jaren '70 muziek (psychedelische hippiesjit), en juist meer naar muziek van midden/eind jaren '70 tot en met begin jaren '80 (protopunk, postpunk, wave).
|
Citaat:
En uitgebreider absoluut. :D |
5 jaar is niet zo ver weg... denk niet dat mijn muzieksmaak erg zal veranderen.. als we het ver 40 jaar gaan hebben, kijk..dan zou het wle eens kunnen zijn veranderd..
|
denk meer fusion
|
Citaat:
Zoals de muziektopics in hifi.nl en hear.nl. Dan kun jij meteen eens effe deze fantastische fusion Cd checken. (y) ADAM HOLZMAN ,overdrive, 1994 (Lipstick) http://www.eastcourtfusionmusic.nl/A...verdrive-g.gif Verdienstelijke keyboard player die in de band van Miles Davis en Chaka Khan zijn reputatie waar maakte. Maakte van 1982-1987 een tweetal meesterlijke platen met de jazzrock groep The Fents. Maar vanaf 1991 maakt hij spannende Cd,s die een mix bevatten van pop, jazz en fusion. Deze (Geheel instrumentale) Cd is zijn tweede, en een van de meest spraakmakende keyboard fusion Cd,s van de jaren ,90. (y) Moderne Jazzrock is de inhoud van deze Overdrive-cd. Direct, strak en in een droom gegoten. Alles klopt op dit album. Het Lipstick label voelt haar artiesten goed aan en dat is een kunst van het label zelf. Waar kan men van genieten. Prachtige keyboards van Adam Holzman een strakke drummer, koele bas en guitarsoli waar de volumeknop zijn draai bij zal vinden. Iedereeen heeft zijn versnelling en soms een automatische piloot echter in deze overdrive zit men Adam Holzman Speed. |
naar wat er dan hip is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |