![]() |
hoe 1 doet
is niet wie die is al is het slecht of goed er is niets mis je toont wie je kent maar is niet als wie je bent niets is te oordelen want van kanten hebben we velen we zijn een vraag en antwoord wij zijn compleet gestoord niks is zoals het lijkt het is maar hoe je het bekijkt niemand is wie die laat zien het doen en laten meschien maar de emoties en tranen gaan daarbij niet samen je zult niet kunnen merken of eraan kunnen werken het is onbewust dat je was verdwaalt van de kust het is onverwacht van iemand hard is en toch zo zacht dus denk niet na over hoe iemand is want de kans is groot dat het niet zo is kijk naar de waarheid en wat je weet onthou dingen zodat je niet vergeet maar toch zul nooit alles weten omdat we altijd zoveel vergeten (Zo Goed?) |
Misschien is het een idee om haar in strofen te hakken, dat maakt het overzichtelijker. Ook zit er nogalwat 'aanhangende informatie' in, om (ik denk) het rijmschema te redden. Korte, krachtige gedichten brengen emoties/watdanook beter over dan lange, maar het hoeft niet. Is gewoon een kwestie van stijl. Hier op 't forum houden ze niet zo van lange gedichten (de meesten), kunnen ze geen aandacht voor opbrengen. Dus, als je veel commentaren wilt: >-<
Post Scriptum: Ros desnoods de winword spellingscontrole erover, maar kijk het na. Ik blijf toch wel zeuren, dus maak het jezelf gemakkelijk, let niet op mij ;) |
ach is niet erg joh .. je moet je mening kwijt kunnen en ik respecteer dat en meschien heb ik er wat aan ... dan is het toch meegenomen dus ga zo door ... ik vind het niet erg.. :)
Jesse |
Strofen graag :)
Dat leest voor mij makkelijker en het is overzichtelijker. Ik heb het idee dat ik het nu niet zo heel goed gelezen heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |