![]() |
polsbandjes
Draag jij ze, zo ja welke, en hoe kom je er aan?
|
Waarom zou ik?
|
naast me horloge soms
uit turkije |
Citaat:
|
lowlandsbandjes (y)
|
hooguit als zweetbandje gebruiken, anders is het gewoon gay.
|
Ik doe niet meer aan sport. :)
|
bad religion - i want to conquer the world (y)
|
zweetbandjes zijn voor mensen die in hun vrijetijd koeien menstruatie drinken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@sjoerd: bastard :D |
Hehe
|
Mijn roskilde bandje.. en die gaat pas af als hij óf begint te schimmelen, óf nog maar aan 2 draadjes aan elkaar hangt.
mijn lowlands bandjes moesten af voor mijn werk...:( |
Polsbandjes is net zo erg als je kraag omhoog dragen bij een wit ralph lauren blousje
|
nee.
lowlands bandje wel, nouja een paar maanden iig. de eerste heb ik 1,5 jaar omgehad ofzo, maar daar heb ik nu niet zoveel zin meer in. |
Citaat:
|
Citaat:
verder: ik heb een zweetbandje van The Spirit That Guides Us, maar draag ik niet meer (dig de band niet echt maar was een cool bandje, en ik ben hem nu kwijt). |
lowlands bandjes draag ik ook gewoon nog, heb nu alleen nog die van afgelopen jaar om omdat de andere 2 in de loop der jaren er zijn afgelazerd
ook heb ik een spike polsbandje maar die draag ik de laatste weken niet meer eigenlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
'k heb een zwarte en een zwarte met een smile erop..maar draag ze haast nooit..
|
uhm nee, sorry, alhoewel, ik had er 1 van coca cola, die heb ik 3 keer omgehad, en nu ligt ie ergens te rotten, ja, dus nee
|
ik heb een Volcom zweetbandje en ééntje van Vans Off The Wall uit Zweden, verder nix om m'n armen...
|
jep, ik draag gewoon doodnormale zwarte, gewoon bij de H&M
|
ik heb om mn linker arm eigenlijk alleen een horloge hangen, soms een selfmade kralen armbandje, en aan de rechterkant 1 geknoopte bruine (nee GEEN skoebiedoe ;) ) en 2 armbandjes uit kreta
dat heb ik eigenlijk altijd om, verderest niks eigenlijk. tis veel te heet voor zweetbandjes. |
ik heb van die zwarte leren
ja ja, vegetarier ik weet het |
Soms zwarte zweetbandjes
Zwarte armbandjes En bij optredens heb ik zo nu en dan wel eens mijn 11-rij spike-armbanden aan |
Citaat:
ik haat ze, ik heb in lang vervlogen tijden nog een Elvis-zweetbandje gehad, maar dat had ik gekregen. En in de tijd dat ik af en toe nog sportte (zij het zelden) trok ik met een vriendin altijd tijdens het lopen een overdreven sportoutfit aan, nl. zweetband rond hoofd, zweetbandjes rond polsen, kniebeschermers, speciale zakjes om 3 flesjes water te dragen haha. We werden keihard uitgelachen, maar daar deden we het voor natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever een leren bandje dan, die zweetbandjes zijn gewoon (n) en vies (n)
|
kheb een leren met keltisch vlechtwerk erin, en een paar met spijkers die ik eigelijk nooit meer draag....
|
NATURE ONE bandje van dit jaar heb ik nog om, maar dat komt omdat et zo'n moddervet bandje is...
en omdat ie me €3,- heeft gekost :mad: |
Ja, deze.
|
ik heb er eentje, van thursday, bij hun concert gekocht.
ik draag hem de laatste tijd niet meer. vergeet het telkens. |
tennis,
gekocht in een winkel |
Ik heb alleen m'n pukkelpopbandje om, en die zit er al 2 jaar.
|
Ja, allerlei soorten bandjes.
Degene die toch wel de meeste aandacht trekt is een zwart polsbandje met in knalroze "69" erop :) |
geen polsbandjes :mad:
t zijn ZWEETbandjes :rolleyes: ik heb 1 zwarte |
Citaat:
Ja, een paar gevlochten dingen die ik ooit eens van een vriendin heb gekregen. |
ik doe niet echt aan polsbandjes
en die van lowlands kan ik altijd gewoon afdoen dus die kan ik met de volgende lowlands dan weer om. niet true natuurlijk maar ach. verder draag ik ze nooit |
Nee triest. Dat zou lijken alsof ik het geweldig vind dat ik naar één bepaald feest ben gegaan ofzo, terwijl het gewoon vanzelfsprekend is.
En als 'sport'attribuut (zweetbandjes) vind ik ze helemaal lelijk, net zoiets als witte sportsokken buiten de tennisbaan. |
whehe.
tjah, qua polsbandjes doe ik aan veters, festivalbandjes waldrock 2002, 2003, lowlands 2003. nou uhh........ cool he :D |
Citaat:
|
ik heb twee zweetbandjes: een zwarte an puma en een rode met che guevara erop,ik doe ze eigenlijk alleen bij het sporten aan.
verder heb ik niet echt armbandjes ofzo,ik word al vaak genoeg voor homo uitgemaakt :p |
Citaat:
|
Citaat:
polsbandje is ongeveer hetzelfde als een zweetbandje ik snap er eigenlijk niks van. dus ik kan eigenlijk ook niet antwoorden. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
zweetbandje / sportbandje = bandje dat zweet opvangt polsbandje = bandje dat je een bepaalde status meegeeft voor een inrichting/instantie of evenement ofzo :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |