![]() |
[monitor] groen, groen & nog eens groen
mijn beeldscherm waar ik al 2 jaar gebruik van maak is reeds overleden, [lg flattron], om de tijd te overbruggen tot ik een nieuwe krijg van lg, heb ik een 15" oud beestje eraan gehangen, maar het beeld slaat groen uit, daarna een 16" hetzelfde probleem... stekkers zijn allebei nog goed, videokaart ook,
ik heb een videokaart ati radeon hercules 8500.. ( oh ja het ligt ook niet aan de te hoge resolutie) weet iemand hier een oplossing op, zodat ik weer met normale kleuren kan werken? Met Vriendelijke Groet, Flamez |
Citaat:
|
Gebruik het adobe gamma correction progje!Werkt wel bij mij :) moet je alleen wel ff kopen samen met Photoshop :p
|
't zou kunnen dat een paar pinnetjes in je PC uitgebogen zijn als je LG net iets dikkere pinnetjes heeft gehad ofzo.
en ik kan me nog vagelijk herinneren dat er vroeger een mono/kleur schakeling was... maar da's wel heeeeeeeeeel erg lang geleden :) |
Ik had dat ook met een 14 inch monitor. Wat bij mij werkte was als je de pc aanzette op F8 drukken, dan krijg je een menuutje hoe je wilt opstarten. Dan klik je VGA-Modus aan. En dan heb je redelijk fatsoenlijke kleurtjes.
|
heb het al opgelost, zolang maar een oudere videokaart erin, dan doet ie 't wel..
ze komen morgen toch al de nieuwe monitor afleveren, alleen wel tussen 09:00 & 18:00 uuur..... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de flattron serrie bestaat overegens niet alleen maar uit tft's |
Citaat:
|
ik bedoelde CRT :)
|
Citaat:
|