![]() |
nog één keer hulp nodig
|
ik snap je vraag niet en de muziek die je hebt is goed.
|
wtf is dat?
is dat wiet? |
tof man, gedroogd gras (Y)
Of moet het wiet voorstellen? |
Citaat:
|
het ruikt wel naar wiet en een vriend van me zei aan de telefoon dat ik het moest verkruimelen ofzo. Ik heb het niet in een coffeeshop gekocht
|
crap
|
nou probeer het eens te roken, misschien dat je er stoned van word.
Zo ja, good for you. Zo niet, jammer voor je maar ik zie het somber in voor je :P |
Citaat:
|
gedroogd gras ruikt even muf als wiet mate ;)
Ik weet niet zeker, maar als ik zo die (overigens redelijk brakke) foto bekijk denk ik dat je met een partij shit opgezadeld bent wat echt niet state-of-the-art wiet zal zijn. Nou ja, probeer het, en kijk maar hoe het uitpakt zal ik zeggen :D |
Citaat:
|
Wasda :confused: ??
Ik heb ooit een keer 40 gram wiet gekocht van een vriend van me was ook eigen kweek. Maar dat waren wel toppen. Twas weliswaar niet bijster goed spul. Maar als je er maar genoeg van rookte werd je behoorlijk stoned :D. Gewoon smoken en maar zien wat het doet. |
dat is onderhand alleen blad.
Dat moet je echt goed knippen en dan hou je niks meer over |
er zit helemaal niets van blad bij. Het lijk wel zo op de foto maar het zijn allemaal knopjes ofzo ik weet niet hoe dat heet. zoals deze hier:
http://www.educatingvoices.org/Images/Mari4.jpg |
gewoon roken. Misschien merk je er wat van. ;)
|
what the fuck is dat :eek: 't 'lijkt' niet eens op weed :rolleyes:
|
op het eerste plaatje ziet het eruit als een hoop blad, dat 2e dat zijn toppen (nouja die van mij hebben meestal iets minder van die bruinige zooi erop)
toppen rook je normaal dus als je dat hebt, de fik erin :p & have fun :) |
vind je dat leuk ofzo, ons voor de gek houden met opgedroogde verlepte slablaadjes?
|
gewoon op roken als het naar wiet gaat ruiken dan ist wiet en als het niet naar wiet ruitk of ranizg is dan is het troep, en dan gooi je het weg. jemig
|
nou ik kan ook wel zo zien of ik het wil roken of niet
|
hehe keukenkruiden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |