Argantonis |
07-08-2004 17:17 |
Lsd + dxm
Ik had 2 dosissen LSD op 1 kartonnetje gedruppeld (2 druppels maar ik kon ze op dat moment niet nemen)
Eerst de hele helft van 't kartonnetje in m'n mond gelegd, na anderhalf uur merkte ik nog niks, toen de 2de helft. Merkte nog steeds vrijwel niks dus ik denk dat het rotspul was of ik heb een extreme tolerantie ofzo. Ik heb nog nooit een goeie LSD trip gehad maar de vorige keren had ik het ook veel te lang bewaard.
Toen besloten om DXM te nemen dat ik ook nog had liggen, eerst merkte ik niet zoveel maar opeens sloeg het in, moest echt ff het licht aandoen en de muziek uit omdat ik zo hard ging. Was verder een behoorlijk lichamelijke trip, gevoelloze handen, weinig coordinatie maar dat was wel te verwachten bij DXM. Had erg de neiging om veel te dansen. Ging nog bijna bad omdat ik allerlei slijm in m'n keel had en dacht dat ik geen lucht meer zou krijgen, heb nog ff gekotst.
Toen 't wat minder heftig was ben ik gaan liggen en had ik haarscherpte hallucinaties met m'n ogen dicht, weet niet of het nou nog de LSD was of de DXM maar het was wel vet :)
De dag erna was ik nog supervaag, was met m'n moeder in de stad en ik had wel gezegd dat ik wat had gebruikt maar anders had ze het ook wel gemerkt.
DXM is zeker nog wel een keertje de moeite waard in ieder geval. Valt echt niet te vergelijken met andere drugs die ik al op heb (xtc, speed, paddo's, salvia, en nog wat minder heftige dingen)
|