![]() |
zenuwachtig
kweet niet of dit ht goede rforum is, maar ik heb morgen een afspraakje, met iemand die ik nog nooiot hebt gezien, ik ken haar via msn, gewebcammed, we vinden elkaar leuk, en morgen ontmoeten we elkaar. Maar ik ben zooooo zenuwachtig, iemand tips, tegen Zenuwachtigheid?
|
Liefde en Relatie
*roept fb:o* |
ja k, maar 't gaat hier meer om anti-zenuwachtigheids tips :P
mss helpt wierook ofzo? rustige muziek mss? |
Valt bar weinig aan te doen.
Pcies zelfde gedaan.. concentreer je op een tv programme oid.. denk aan het goede :) |
Aaaah zo.:) Ok, excuses:o!
Probeer aan iets anders te denken, lees een spannend boek, een warm bad met lekker ruikend badschuim wil ook wel eens helpen. Maar das met dit weer niet zo handig.:p Vroeg gaan slapen zodat het snel morgen is.:) |
eet een banaan!
|
jij zult nog een hele hoop meemaken waar je nog zenuwachtiger van wordt! (y)
|
Je concentreren op iets anders is het enige dat werkt. Ga een film kijken of een spannend boek lezen of laat je vrienden je afleiden.
|
gvd, kben doodziek nu :( hopelijk morgen beter
|
Citaat:
Ik denk dan aan dingen die nog erger zijn. Bv voor heel veel man moeten presenteren ofzo. Dan lijkt dit minder erg. :D |
beetje off topic mss :P
maarre, eerst wordt ik ziek, en dan als ik nog iets wil lezen over de tijden enzo, is die website spontaan kapot (voor het eerst in een jaar ofzo :s ) hóe toevallig.. :rolleyes: |
jointje opsteken, beta blokkers, of wat bier, maakt je allemaal kalm, of je er iets aan hebt voor je date wag ik te betwijffelen, maar het werkt wel tegen de zenuwen...
|
kben 13 :P
mja nvm..kzit nu ziek thuis :( |
gewoon rustig blijven. waarschijnlijk is zij net zo zenuwwappig als jij!
|
Citaat:
Er is eigenlijk nix aan te doen... of ja, miss 1 ding: Probeer je niet te beseffen hoe belangrijk dit voor je is...geef jezelf nie de kans om na te denken over wat dit allemaal tot gevolg kan hebben, maar denk aan wat je op t moment da je met er omgaat wilt doen... Dat doe ik altijd met een wedstrijd, als de starter te lang w8 dan ga ik ook nadenken en loop ik minder goed.... probeer dus zoveel mogelijk in het moment alleen op t gaan, niet in je gedachten over de situatie en je gevoelens voor haar... Sterkte :) |
ach, zij vond het heeel jammer dat ik niet kon komen doordat ik ziek was, dus ik ga van de week wel gewoon bij haar thuis langs (dit was bij bbq bij iemand van een forum), kheb haar nu net maar eventjes gebeld
|
he shit, omdat ik heel toevallig toen ziek werd, geloven haar ouders me niet meer enzo, en zal ik haar wss nooit ontmoeten...
|
Citaat:
en waarom ben je zo zenuwachtig dan? wil je een relatie ofzo? of gewoon vriendschap? |
we vinden elkaar kwa innerlijk op msn al leuk, maar willen niks met elkaar tot we elkaar in het echt hebben gezien, dus of ik een relatie wil? jah
|
Je moet niets overhaasten joh, het is omdat je een relatie wilt dat je extra zenuwachtig bent. Maar bekijk het anders, bekijk het als een simpele ontmoeting met iemand die je wel leuk vindt, verder niets. Als je teveel hoop, komt er niks uit de bus.
Dat je ziek was, kwam waarschijnlijk door de gedachte dat je ze zou ontmoeten? ;) Kalm blijven, niet teveel verwachten, en vooral, jezelf blijven. |
nee, is niet, had halve whiplash van de efteling :P haha,
|
Citaat:
ik hoef mn post niet te herhalen... meer dan dat kun je er niet tegen doen, verwacht er niets van, dat loopt dan zeker stuk, ook al is het alleen al door de gespannen sfeer... Overigens raad ik je aan om hier eens over te beginnen op t subforum onzin... daar zitten een aantal heel leuke mensen, die er graag met je over praten... en men reageert daar ook veel vaker en sneller dan hier ;) Sterkte met wat er nog komen gaat of zo...:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |