![]() |
De teaser/trailer is uit!
http://movies.yahoo.com/movies/featu...notherday.html Beetje vaag, kijk er wel naar uit! |
haha, inspiratie gekregen door mijn reply? :p
ik zal het eens bekijken |
Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen Bond threads gelezen.. |
james bond op een hovercraft! :eek: ;)
heb er alweer zin in een james bondfilm |
Vind de titel alleen een beetje raar, was dat eerst niet "Beyond The Ice"?
|
melk-er-de-melk...
|
Ms Berry maakt wat mij betreft elke film het bekijken waard. En Brosnan mag er ook zijn :D ;)
|
Citaat:
|
Wanneer gaan ze trouwens nou eens kappen met die films? Heeft die ongein nou niet lang genoeg geduurd? Hoewel een vrouwelijke villain ook wel eens leuk kan zijn, ja. :)
|
mja, ga hem iig wel kijken.
|
Citaat:
Famke Janssen was een villain ;) |
nah ziet er best koel uit die trailer:)
Trouwens, tis juist leuk al die james bond films..soort traditie ofzow:D mjah als ze steeds slechter zouden worden, zouden ze er wel mee moeten kappen, maar tot nu toe is het nog steeds een succes?:) |
Citaat:
En Sophie Marceau was ook soort van een villain. Maar dat was niet veel soeps. |
twordt een beetje van hetzelfde, en zonder karakters met namen als pussy galore ist ook niet leuk meer
|
Nah sorry, k vind Rosamund Pike er zeer 'classy' uitzien op de James Bond-site. De teaser heeft ook veel weg van het 'oude' jamesbond.
Ik ben heel benieuwd en heb er weel veel vertrouwen in! |
't probleem van een serieuze vrouwelijke villain is dat Bond 'r om zeep zou moeten helpen, en Hollywood beeld liever geen scenes af waarin een vrouw wordt geslagen/neergeschoten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |