![]() |
Afscheid
Je wilt me niet meer horen Ik heb teveel geluld Met zeuren over zelfmoord Pleit ik me vrij van schuld De toestand van de wereld Het loodzware bestaan Ontken elke verantwoording Ik heb het niet gedaan Je ziet mijn verwaarlozing Zelfgenoegzaam in m'n nood Pareer ik elke boosheid Met de dreiging van m'n dood Elke poging me te helpen Wordt telkens opgeslokt Zwart gat van zelfdestructie Waar ik mezelf heb ingelokt Tot ik niet meer ben te redden Mijn lot hangt af van jou Trek je handen van me af Dan ga ik hangen aan mijn touw PS. Het is niet mijn bedoeling de draak steken met suicidale mensen, dit is enkel een visie die ik er soms van heb. |
mjah vat je visie wel aardig maar je hebt het echt bevangen in een vreselijk gedicht...hoe simpel :)
Maar je punt is wel eerlijk en ergens heb je ook wel gelijk, wordt teveel gespot met zelfmoord, gedreigt met zelfmoord, terwijl dat juist het soort mensen zijn die het toch niet doen... |
Citaat:
|
Leuk woordgebruik, en knappe structuur van die woorden, (y)
Kvind het alleen wat "minder" in de laatste ( misschien zelfs onbewust de voorlaatste strofe) Je begin is sterk En ik begrijp je visie jah...Maar het voorkomen van zo'n 'gevallen' valt niet te veralgemenen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |