![]() |
Verantwoording van je gebruikersnaam.
Ik zie allemaal mooie namen de revu passeren hier, maar verantwoordt het eens ! Waarom heb je je username !
Ik begin wel. Als we KleineTomaat naar het Spaans vertalen, krijgen we Tomatito, dit is de bijnaam van de geweldige flamenco-gitarist Juan Fernandez Torres. Zo, nu jullie. :). |
Ik keek in het Engelse woordenboek voor een mooi woord met een mooie betekenis, dus ik kwam op deze uit. "sylph" betekent luchtgeest. :)
|
Ik vind mijn naam maar zozo. Maar ik heb hem gekozen omdat ik het wel een aardige tegenstelling was. Eigenlijk probeer ik te zeggen dat elke hero ook wel een beetje een zero is. Kind of lame eigenlijk.
|
mijn nick is afgeleid van het woord 'citizen'
dat komt er op neer dat mn nick iets als 'bewoner van het internet' betekent |
Citaat:
|
verantwoording? Hmm.. gewoon een een klein vonkje fantasie dat na 5 minuten eigenlijk al niet meer zo leuk klonk. Maarja, gedaan is gedaan.
|
Ik ben jullie dominee
|
lol de stomste naam die ik ooit bedacht heb, al heb ik nog steeds iets voor sterretjes :$
|
Hmm.. reverend.. zo omschrijf ik altijd het beroep van mn ouders al klopt het volgens mij niet helemaal :p
Dr0_ol.. uffff Dr0_ol is mn nick Komt van Drool Kwam ik op via Fool Via dwaas.. |
Het is een verbastering van mijn eigen naam :o
Er zijn Remco's Er zijn Remko's En nu is er een Remqo :o |
Tja, mmmm, wat een nick, het kan van Hanson - Mmmbop afkomen. (y) Maar dan een 'm' erbij aangeplakt, of van 'mmmm wat lekker', of een andere vorm van 'hmm' van 'hmm wat wijs', of gewoon omdat ik niks anders wist te bedenken.
Het blijft een groot mysterie. |
Mijn naam.. :)
|
alle namen die een beetje fatsoenlijk waren, waren al in gebruik.
ik zeg vaak 'nou en' als ik mijn gelijk wil halen maar t niet heb. en dat is vaak. |
Citaat:
Mijne komt uit een Fantasyboek. Had ik oorspronkelijk voor een Starcraft account gebruikt, maar ik had dat boek een tijd niet gelezen. Is eigelijk Moridin met 1 r. Vond het ook wel cool kliken :P |
Citaat:
|
sommige mensen noemen me loesjuh dat 1984 is mn geboortjejaar. gewoon loesjuh was al bezet dus dan maar zo. Vind hem niet waanzinnig ofzo :p
|
Citaat:
|
Citaat:
dionnetje komt gewoon van mn eigen naam (Dionne) af |
hmm verschillende theorieën:
1. Vond het gewoon een nutteloos woord wat wel leuk klonk 2. Met een beetje fantasie maakt een kassa dit geluid 3. 1e twee letters van mn achternaam en daar tjing achter gezet 4. Als je de klinkers verander kun je er Kutjong van maken ik weet het zelf niet :o |
Citaat:
|
moet ik dit gaan uitleggen?? dan is het al helemaal fout, denk ik..... :)
|
Ik was dringend op zoek naar een andere nick, en dat was rond nieuwjaar. Dus ik in die vuurwerkblaadjes kijken, zie ik Silver Rain staan. Ik dacht nee die Rain moet zonder hoofdletter, dus vandaar. Achja :o
|
rare komt van raar....spreekt vrij voorzich
en kwast ja ik ben raar dus ja kwast spreekt ook voor zich dan :D |
mijn naam wordt altijd al afgekort naar stef, en toen maakte iemand er voor de gein stuff van, om daarna opmerkingen te maken in de trant van:
hey stuff heb je nog stuff? (ja ok magere humor) mmja stuff dus :) |
Simpel gezien komt het van mn eigen naam af, maar er gaat wel nog een verhaal aan vooraf
|
Ik heette eerst Hippe Woepsie, combinatie van mijn 2 scoutingnamen.
Daydream-ster was eerst mijn CU2, maar die was ik beu, dus vandaar hier Daydream-ster en op CU2 gewoon Godelieve. Daydream-ster staat beetje gelijk aan mij, ik ben errug goed in dagdromen! |
De eerste letter van mijn voornaam + de naam van Prue uit de serie Charmed erachtergeplakt.
|
Tja...enigzins geinspireerd door een paar andere forumnamen qua stijl, verder zelf bedacht.
|
Auntie Em is de lieve bezorgde tante van Dorothy uit de Wizard of Oz.
Em vond ik te veel tikwerk dus maar M van gemaakt :s |
Een nummer van Blof genaamd: droomkoningin
(y) |
Omdat ik woorden met een Q leuk vind en 'Kim' nou eenmaal een érg veelvoorkomende naam is.
|
Omdat er mensen waren die me Pebbles gingen noemen, net op het moment dat ik een forumnickname zocht :)
|
Ik ben soms echt heel dom. Een echte chicken dus.
|
Ik heet dus Alexander en ik vind de Mexicaanse Sanchez-achternamen erg mooi. En dat kon jee wel mooi samenvoegen, dacht ik zo. Dus Alex(S)anchez.
|
MeelFriek, MailFreak, ik mailde destijds veel. En dit topic is al zooo vaak langsgekomen dat ´t ´t niet grappig meer is.
|
Afkorting van mijn naam. Mijn broertje kon hem toen hij klein was niet uitspreken en hij heeft er toen dit van gemaakt. Ook mijn buurmeisje heeft me een poosje zo genoemt en ik vond dat wel grappig.
|
spreekt voor zichzelf toch??
|
Citaat:
Mijn naam is een blur liedje, want ik ben fan van blur. En het is een oldskool model adidas schoen van een fitness dude. En ik vind adidas ook wel :cool: , maar blur het meest. Maar eigenlijk kwam het omdat ik een nieuwe naam wilde, ik naar dat nummer zat te luisteren en zonder nadenken een berichtje naar Tofke heb gestuurd... |
Dat komt door Dminor en Wawl. :o
|
Mijn naam komt van mijn haar dat 's ochtends altijd, krult/kroest.
|
Ik ben een linkse aap die op de Franse taal geilt.
|
Ik heb mezelf maar vernoemd naar noodles, die welbekende benaming voor mie/pasta-sliertjes. Deze was op IRC al bezet, dus moest ik noodgedwongen twee nullen gebruiken. Sindsdien gebruik ik deze nick overal.
Overigens kan mijn naam ook slaan op de Noodles uit de film Once Upon A Time In America. Goeie film, al identificeer ik me niet met die Noodles. Maar als je dat wil denken, dan mag dat. |
Citaat:
Nee, maar vertel het gerust :) |
annie was vroeger mijn bijnaam en moppie heet mn konijn.
|
Cramlek is een anagram van mijn naam. Die k echter, is weer van mijn achternaam, want daardoor kwam het leuker uit. Dat Sir ervoor staat wel deftig, dus tja:)
|
Citaat:
|
Een hogere macht dwong mij tot het nemen van een spelbare naam
(al schijnt zelfs deze nick soms nog moeilijk te spellen zijn :s ), en mja, wat kon ik anders doen dan met knikkende knieën zijn gebod te volgen? :cool: Quiana = living with grace, trouwens. :) |
tijdens spaanse les in de 2klas ooit, hebben we uit verveling alle namen ''verspaansd'' bij mij was dat simpel door de n te vervangen door een n nuno. eerst tinjooo, nu gewoon tino, met een nuno op de n dus.
|
Wij hebben een vriendengroep met z'n 10en en hebben allemaal een smurfennaam, wat voor de grap is begonnen en is uitgegroeid tot bijnaam.
Ik ben Knutselsmurf omdat ik zeer a-technisch en a-knutselig ben :bloos: |
morgaine= mn echte naam
manson= mijn tjah....hoe zeg je dat zonder het raaar over te laten komen marilyn manson vind ik een hele goede entertainer en zn muziek is machtig!!!! so that's why the cald me morgaine manson :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |