![]() |
Voetbalpoules
komt er nog zoiets van Tofke of andere (sites)?
|
Over de VI League mogen we iig geen topic maken omdat niet-leden moeten betalen.
|
Als Tofke het niet wil doen, kunnen we het toch zelf organiseren.
Elke week een topic openen met de nieuwe wedstrijden en de vorige stand. |
Als er nog iets georganiseerd wordt, doe ik wel mee.
|
Citaat:
Dit jaar heb ik no time de eerste maanden om zoiets te doen.. Wil uiteraard wel meewerken om de topics bv sticky te maken of wat dan ook.. :) Maar de website gaat het niet worden... Is vorig jaar al wat scheef gelopen. Of jullie kunnen natuurlijk via een bestaande website zoiets doen, zoals we bij F1, ronde van frankrijk,.. doen |
is ook net zo makkelijk :)
|
Citaat:
Ik ging ff via googlen zoeken maar kon niks vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
Doe zelf wel mee aan een spel van de krant maar dat is ook betalen helaas. |
|
Ik doe zelf mee bij yahoo, met fantasy Premier League. Die is gratis in elk geval. Ik zou een aparte poule kunnen openen voor dit forum.
Of bedoelen jullie de NL-se competitie? |
|
Citaat:
Een banner met: - Litmanen in Ajax shirt. - Sibon in Heerenveen shirt. - Zoetebier in Feyenoord shirt. - Kezman in PSV shirt. :p |
Citaat:
Heb me trouwens aangemeld bij die link die Dragon gaf. |
Ik weet niet of ik het geduld heb om een heel seizoen mee te doen. Het is me iig nog nooit gelukt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog kijken hoelang ik het volhou want dat ik vaak niet zo lang. :o |
Citaat:
eerste weken doe ik steeds mee en daarna vergeet ik het standaard een paar keer... Vervolgens doe ik het helemaal niet meer... Kwam ook omdat het vorig jaar te veel was met eerste dicisie etc(was niet verplicht, maar ik wil dan wel meedoen :p ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |