![]() |
Uber Puber
"Ik ben de überpuber, zie mij eens vet cyber zijn. Ik ben de überpuber en dat is vet gaaf joh. Ik ben niet blond, maar toch heel verward".
Wat vinden jullie van Dees en de Nep-Chinees? |
helemaal te gek.. was k maar een überpuber..
|
hou je beeeeeeek
|
Kan ik ook uberpuber zijn als ik naar Summer Darkness ga ? :( :eek:
|
haha echt nog nooit van gehoord, ik kijk te weinig teevee geloof ik...maar t lijkt me echt te slecht
|
Ik hoopte eigenlijk op een herkansing voor mij om favoriete muziekforummer te worden.
|
Ja, een... muzikaal hoogstandje natuurlijk.
|
Que?
|
Ahhh, datte.
|
Ik had dat gisteren in mn hoofd btw op mn werk, dat was echt kut want zulke dingen kan je nou eenmaal niet hardop zingen in het openbaar :o
|
huh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar gaat dit over?!?!?!?!
|
vast over 1 of andere punk revival kut band die het cyber gothic gedoe belachelijk maken omdat dat niet meer cool is ofzo
|
Citaat:
Mijn haar is blauw en m'n ogen zijn zwart.. Ik ben niet blond, maar toch heel verward. Ik ga niet naar school, want dat is knudde (knudde) Ik heb eigenlijk geen toekomst, dus ik kan het wel schudden Ik zie het niet meer zitten, dus ik ga maar naar Japan Ik ken de persoon die het ingezongen heeft, en ehm, ze gaan een nieuwe versie opnemen, omdat iedereen het zo'n leuk liedje vindt. Het gaat trouwens over iemand van livejournal. |
En unter is bijna iedereen!
|
mwahahahahahaha :D geweldig.
en ze verdient t wel, oppervlakkig arrogant kutkindje. |
Hallee !
|
Citaat:
* klik hier om daar achter te komen * :D klik rechts en kies: doel opslaan als. Edit op verzoek link verwijderd |
Citaat:
|
Geniaal.
Livejournal Cybergoth bitchfight! |
k weet niet waarom maar dit nummer doet me denken aan Sylvie Meis :confused:
|
Hier hoort/moet een clipje bij:cool:
|
Omg :cool:
|
:s
|
Citaat:
|
link
Edit op verzoek van de auteur heb ik de link weg gehaald |
Muhahaha, gaar :D
|
ik gil als een kip zonder kop in t japans.
dat is echt zoooo waar. :D ze kan niet eens japans, alleen maar losse woordjes en een paar zinnetjes en daar loopt ze voortdurend tof mee te doen. :D |
over wiens LJ gaat dit dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf
|
Citaat:
|
Echt een aanstekelijk nummer :cool: Benieuwd naar die tweede versie. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
Wat nou nee?
|
|
Na het lezen van haar lj hoop ik toch echt dat ze zichzelf niet serieus neemt...
|
Maar ik zou haar wel doen..!
|
Problematisch, dat grietje geilt vast alleen maar op vrouwlijk uitziende spleetoogjes met make-up.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar er is een verschil tussen dat dat gewoon je smaak is of dat je echt geobsedeerd bent erdoor. |
Nee, vind ik niet.
|
Citaat:
|
Wat de neuk is dit in hemelsnaam?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |