![]() |
Amstel Cup 2004/2005
Praat hier over de Amstelcup van dit seizoen.
http://upload.cryptapix.nl/upload/665-01.gif http://upload.cryptapix.nl/upload/665-02.gif http://upload.cryptapix.nl/upload/665-03.gif Denk dat het meest verassend is dat Ajax 2 eruit ligt, en dat Emmen een verlenging nodig had om te winnen, verder is het allemaal 'normaal'. |
Omniworld is wel een goede club hoor, vorig jaar wonnen ze ook bijna van RKC en dit jaar "maar 5-1 verloren van Ajax".
Ajax het meest verassende denk ik. Maar volgens mij zitten er nu echte jonge spelers in. Afgelopen jaren liepen er nog spelers als van Halst, Pasanen, Wamberto in. Gelukkig is dat niet meer. Vitesse ook met de hakken over de sloot zie ik. |
Jong Feyenoord (y)
4x Jeppe Curth :cool: |
0-4 gewonnen van Be Quick :) :cool:
|
Citaat:
|
Vitesse op het eerste gezich wel met de hakken over de sloot, alleen de uitslag is vertekenend. Een maat van me was er heen geweest en vertelde dat Vitesse legio kansen had, maar er niks in kreeg. De keeper van Vitesse heeft volgens hem zelfs geen bal gehad (denk dat hij schot op doel bedoelt).
De opzet van de amstel-cup is al een beetje verbeterd, nu nog alle clubs gewoon erbij |
Dinsdag De Treffers uit. Lijkt me niet bepaald een makkie. Zeker gezien het feit dat MVV de laatste jaren meerdere malen over amateurclubs is gestruikeld. Ik zie ons zeker niet met een nulletje of 5 winnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet zijn naam volgens mij ook nog: Jan Maas... :bloos: Maar wel een leuk moment. :) |
Hahah dat kan ik me ook nog wel herinneren idd. :D
En boos dat iedereen was. :o |
Citaat:
- MVV - Baronie 2-3 (na verlenging, Baronie stond zelfs met 0-2 voor, 10 supporters van Baronie aant zingen: "Wij gaan Europa in!" :D Dat was in ieder geval de ronde na de poulewedstrijden. - EVV - MVV 2-2, EVV is zelfs geen hoofdklasser. (n) Was in de poulewedstijden - MVV - IVS 3-3, heb ik me ook kapot geëergerd in die wedstrijd. Was dacht ik een jaar later in de poulewedstrijden - En in diezelfde pouleronde van MVV-IVS ook nog de laatste wedstrijd: Meerssen - MVV 3-4. Meerssen was veel beter die wedstrijd en MVV is door het oog van de naald gekropen. Als Heymans in de laatste minuut die winnende treffer (uit een penalty) had gemaakt, lagen we er uit in die poule. Trok diezelfde Heymans van blijdschap ook nog zijn shirt uit, terwijl MVV zich moest schamen van die wanprestatie in deze poule. :rolleyes: Heymans kreeg toen een boze, terechte reactie van trainer Roger Reyners toegeworpen: "Davey, doe normaal!" :D(y) |
Dat zijn niet echt sprekende uitslagen voor een profclub. :o
Die reactie is stoer (y) :D |
Citaat:
Maar ik hoop dat we over een aantal jaren in ieder geval weer wat hoger staan en in ieder geval geen anonieme naam meer hebben in het betaalde voetbal :) |
Citaat:
Clubs als VVV, Haarlem, Top Oss ect. zeggen mij veel minder. |
Citaat:
Mja, over 50 jaar betaald voetbal genomen speelden VVV en Haarlem toch nog vrij recent nog betaald voetbal (VVV nog in 1993 of zo en Haarlem in 1988 of zo), maar ja, wij zijn jong en hebben dat soort dingen niet echt meer goed in het geheugen staan. Dat Top Oss je nix zegt wat de eredivisie betreft is niet zo gek, samen met Emmen (en misschien AGOVV :o dat weet ik niet zeker...) zijn die de enige clubs in het betaalde voetbal die nu bestaan die nog nooit eredivisie hebben gespeeld. Maar goed, ik hoop gewoon niet dat MVV over een x aantal jaren bij de kleine, nu bijna niets meer zeggende clubjes van Nederland hoort zoals Eindhoven, Telstar, Haarlem, Top Oss etc. maar dat we ergens weer om mee kunnen doen. (y) |
Haarlem was toen overgens toch een redelijk subtopper?
Maar idd allemaal wat voor onze tijd. Ik hoop het voor je (Y) En zelf zou ik het ook niet erg vinden om naar Maastricht te moeten voor een wedstrijdje, zeker nu er een vriendin van me op kamers zit. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
AGOVV-putten 9-2!!!!!!!!!!! :P
AGOVV heeft onze aardsrivalen ingemaakt!!! (ben namelijk ermeloer, ermelo licht naast putten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet tegen zo'n club sowieso met 4 - 0 voorstaan, zelfs in zo'n wedstrijd. Dat je dan in de laatste minuut nog moet winnen... Maar het fragment was ubergaaf joah :D |
Anders sta je op het punt om weg te gaan (kwart over 7) en ga je nog ff op teletekst kijken zie je dat het om half7 al is begonnen. :s
|
Citaat:
Maar joh, stop maar met hopen, want we liggen al weer uit de Amstel Cup! :eek: Zie teletekst pagina 665: http://teletekst.nos.nl/gif/665-03.html TSJONGEJONGEJONGE ZEG!!! (8) En zet je fans maar weer voor lul. :mad: Werkelijk niet te geloven als je zoiets vergelijkt met andere uitslagen tussen een amateurclub en een betaald voetbal club. Lekkere opsteker voor het nieuwe seizoen... (n) [cynisch] We hadden gewoon onze verzorger in de goal moeten zetten ;) [/cynischmode uit] Volgens mij zorgen wij weer voor dé wanvertoning van de eerste ronde. :| :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja, heeft toch 1 voordeel: we kunnen ons nu HELEMAAL op de competitie richten. ;) |
Het is idd best een beetje triest als je de uitslag zo ziet staan.
EDIT: Groningen heeft mooi gewonnen met 1-5 van ACV uit Assen. |
en Ajax amateurs ligt er ook uit (y)
|
NEC geloot tegen RBC... Vanuit ons perspectief moet dat met de nodige wilskracht niet al te moeilijk zijn. Maar het kan raar lopen, het is nog wel een eredivisionist!
|
Groningen loot NAC thuis in de volgende ronde.
|
Citaat:
Leuke wedstrijd, dat wel :) |
Citaat:
Groningen maakt er echter ook vaak genoeg een potje van met AC wedstrijden dus zou maar zo kunnen dat we met 4-0 verliezen ofzo. |
Citaat:
ik ben strontbezopen |
SBS6 liep gister mooi populair te doen met het nieuwe systeem, maar ik vind het nog steeds een k*t systeen, in de eerste ronde speelden de amateurs allemaal tegen profs en bij mijn weten speelde geen enkele prof tegen een andere prof.
Verder zijn de Europa-gangers allemaal vrijgeloot, erg jammer dus. Voorstel, vanaf ronde 1, Alle ploegen in 1 pot, en dan loten maar... Maargoed, Let op Baroni, TWENTE komt eraan! |
Citaat:
*schouderklopje* Die eerste periode is voor jullie! |
Citaat:
|
Citaat:
en het is let op twente BARONIE komt eraan, want het is bij jullie in tukkerland.. |
Citaat:
alvast suc6 iig ;) |
Citaat:
Op derat zaten ze alweer te zeuren over het aantal kilometers..:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Den Bosch uit :( loot je als amateur weer een eredivisieploeg, maarja niks te verliezen :)
En Twente - Baronie, tja dat zal toch niet te veel problemen opleveren :) |
Citaat:
Er is een voetbalclub in 't zuiden, in de mooie stad Breda. Waar de leden eensgezind zijn, jong en oud zeggen dat na. In de kleuren der vereniging, goed gekend door ieder lid zien wij op de voetbalvelden 't allerliefste ons Groen-Wit! Refrein: Baronie, Baronie, Steeds sportief in opgewekte harmonie. Onze club zal nooit vergaan, staan we laatst of bovenaan. Baronie, Baronie, Baronie. 2e couplet: De supporters zijn present, ook luide moedigen zij aan. Hoort men dikwijls hoopvol zingen: "Baronie komt bovenaan". Nooit gaat hun de moed verloren. De supporters falen niet. Als hun elftal gaat winnen, zingen zij spontaan dit lied. Refrein: Baronie, Baronie, Steeds sportief in opgewekte harmonie. Onze club zal nooit vergaan, staan we laatst of bovenaan. Baronie, Baronie, Baronie. 3e couplet: Voetbalenthousiasten, komen zondags naar het veld van eer. Willen Baronie zien winnen, anders komen zij niet meer. Maar als zij 't Groen-Wit zien spelen, draait de stemming wondersnel. Komen onder de bekoring, van het edele voetbalspel! Refrein: Baronie, Baronie, Steeds sportief in opgewekte harmonie. Onze club zal nooit vergaan, staan we laatst of bovenaan. Baronie, Baronie, Baronie. :cool: Baronie maakt FCT in!!!!! |
Baronie heeft vorig jaar of 2jaar terug toch ook Roda uitgeschakeld?
|
We gaan er toch niet vanuit.. :p
|
leuk, een gelderse derby (y)
Appletown gaat eraan :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |