![]() |
opwindende 'spelletjes'
Plaats maar van die leuke 'spelletjes' om samen met je vriend(in) te doen.
Niet op gebied van seks, maar gewoon 'Dingen' die je kan doen om fun te hebben en beetje opgewonden te geraken.. Laat je maar gaan :P |
Bv. midden op de speelplaats op je lover springen zodat jullie samen op de grond liggen en het lijkt alsof jullie 'neuken' :D
|
Citaat:
|
Schaken.
|
zolang het maar spontaan is he......
|
Spontaan dammen heeft wel wat.
|
Gaat dit nog enigzins serieus worden mensen? We hebben eerder zo'n topic gehad, kwamen hele interessante spelletjes uit....
|
hmmmmmmmmm
twister in zwemkleding ? en met een meisje 1 duikfles/snorkel delen heeft ook wel iets :D |
um... bijv strippoker :p en dan een goede raad ;) zorg dat je veel aan heb en je lover zich moet uitkleden :p :p
offe.. opdrachten en als ze niet goed zijn uitgevoerd dan een kledingstuk uit.. :cool: of een vragen rondje.. om de beurt een gwone of intieme vraag stellen :D zo heb je weer wat dingen ;) kussies mii |
Toneelstukje opvoeren met elkaar!
|
Citaat:
Alle spelletjes waarbij je veel aan elkaar moet zitten. |
Citaat:
|
Doktertje :cool:
|
rugby in het water. (y)
of gewoon rugby. :o |
Om de beurt een kusje geven aan elkaar en steeds op een andere plek.
Je mag niet op de plek waar je vriend(in) ook een kus heeft gegeven, één doen. |
Citaat:
|
Wet T-shirt contest, maar dan moet je we met een zooi dronke mensen zijn wil het lukken
Citaat:
|
Citaat:
En Qimm - bij normále mensen! |
van die puberale dobbelstenen, best lache, alleen niet met meer als 2 personen doen, alleen als je zat bent
|
strippoker, dobbelsteentjes, elkaar dood proberen te kietelen, wiezet de grootste zuigzoen :D, schaken, pesten en twister
|
soort van doen durven waarheid schijnt ook goed te werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat noemen wij "waar of daar" :) Zelfs alleen met je partner is dat nog weleens leuk inderdaad. Leer je elkaar nog op een andere manier kennen! |
Uitdagertje
|
Warhammer. :cool:
|
Leisure Suit Larry :D
|
Het hele simpele worstellen/schijnvechten/'rollebollen'/stoeien heeft nog weleens zn leuke effecten :o:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb laatst geschaakt om een vrijpartij :D
Wist zij veel dat ik jarenlang op schaken heb gezeten? :D |
gewoon vechten idd....
duimpje worstelen laat hem bij haar d'r make-up opdoen (alstie dat een beetje kan) ga op elkaar tekenen met schminck ofzo, partijtje bodypainten |
wij spelen altijd leraar en onzeker leerlingetje
daar kick ik op |
Citaat:
|
Citaat:
http://us.games-workshop.com/games/w...es/2Nurgle.jpg |
Citaat:
|
Gewoon vechten.
|
Citaat:
( Is al begonnen met zijn ventjes te verbouwen ^^ ) :evil: |
Citaat:
|
'Headgames' zijn ook leuk, het gesprek steeds opvoeren door elkaar te pakken op bepaalde woorden en het dan seksueel te draaien. Binnen de kortste zit je elkaar uit te dagen en dat is 'leuk' ^^
|
Citaat:
http://uk.games-workshop.com/warhamm...aemonettes.jpg Warhammer <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Truth or dare. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ehm, spelletjes die niets met seks te maken hebben en toch opwindend zijn, die zou ik zo heel gauw niet weten. Dingen die opwindend zijn hebben namelijk vaak nogal de neiging om met seks te maken te krijgen. |
Citaat:
|
tukrukken (y)
|
een potje unreal tournament tegen haar spelen, haar dik inmaken en dan na afloop 100x 'WHAHAHA FKN NOOB' typen.
dat maakt me echt geil :cool: |
Citaat:
|
potje mens-erger-je-niet met verschillende kleuren ijsblokjes op iemands buik.... :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |