![]() |
Italiaans Leren
Weet iemand misschien een site waar je gratis en online italiaans kan leren????
|
'k heb zo wel al ene site gezien voor spaans, maar dat adres weet ik niet meer
as g'iets gevonden hebt moogt ge 't mij altijd doorzeggen, italiaans lijkt mij wel iets... |
Waar heb je het gevonden...?
In de bieb. (y) |
en waarop slaat dat?
|
euhhhh
dat je misschien ook even in de bieb kunt kijken :eek: :rolleyes: |
ja, want in de bib vind je echt wel on-linecursussen... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah, maar er was dus wel gevraagd om een onlinecursus :)
|
Citaat:
En bij de bieb is het vaak ook gewoon gratis. :) |
ik heb denk ik zelf iets gevonden:
http://vita.uwnet.nl/italiaans/italiaans.html het is nederlands-italiaans, ik heb het nog niet zelf geprobeerd |
het is nogal een lastig systeem op die site, het is een zogenaamde heropfrissingscursus. Maar evengoed kan je via copy - paste een degelijke grammatica bijeenkrijgen
om mijn goed hart te tonen heb ik zijn (suo) en hebben (avere) toch even mooi voor je opgeschreven: Zijn (suo) io sono (ik ben) tu sei (jij bent) lui è noi siamo voi siete loro sono (zij zijn) Io sono in Italia Het persoonlijk voornaamwoord kan worden weggelaten: Sono in Italia (ik ben in italie) Sono felice (ik ben gelukkig) È lontano (Het is ver) Hebben (avere) io ho (ik heb) tu hai lui ha noi abbiamo voi avete loro hanno (zij hebben) Ho un libro (Ik heb een boek) Ha una casa (Hij heeft een huis) |
geweldige taal (Y)
makkelijk om te leren overigens :) vai in italia per un scambio? |
idd gemakkelijk, ttz, als je latijn geleerd hebt, is dit echt zeer gemakkelijk! die twee talen lijken echt ontzettend veel op elkaar :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
helemaal mee eens
en die woordenschat is zooo gelijkend!!! dan hebben we tog niet voor niets latijn gedaan!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |