![]() |
Rave Kleding
Ik was gister op Dancevalley en oh my, wat liepen er veel foute mensen rond :nono:
Met playboybunny oren en bikinis bedoelt voor mensen van 4 maten kleiner en dan HELE grote fluoriserende yeti-haar-moonboots :nono: Rave kleding is lelijk, naar mijn smaak. Wat jullie? |
Ik ben het met je eens.
|
ik vind die kleren wel vet eigenlijk.
voor zo'n festival zeker.:) |
fotoooos
|
tss, dancevalley :rolleyes:
|
niks mis met ravekleding, alleen foute mensen kopen foute ravekleding, dat lijkt me duidelijk :o
ps: what de **** deed je dan ook op Dance Valley?!?! |
De kleding vind ik niet zo, maar de mensen die erin lopen. :eek:
|
ik zat naast zon dance valley dj in t vliegtuig vrijdag en die was niet fout, maar de dozen die m ophaalden wel op schiphol
en verder is rave kleding not done, zowiezo de inhoud ook al niet |
jawel! kijk die robots van mijn foto nou! dat is toch enorm.:D
|
Fout festival -> foute mensen -> foute kleding.
|
Die kerel in die eerste pica heeft wel zen armen goed getraind :cool:
|
Citaat:
als je straattala probeert te spreken doe het dan goed :rolleyes: |
Walgelijk
|
Citaat:
|
ik vind t wel vermakelijk eigenlijk
|
Als je je eraan stoort, kom er dan niet. Of ben je zo'n figuur dat nu ineens maar eens een festival gaat bezoeken omdat trance nu wel heel erg in is of eindelijk mag nu ze achttien is geworden?
|
Citaat:
|
Ik heb me wel lelijk vergist in de sfeer op zulke festivals. Impulz was qua opzet heel leuk, maar de sfeer was heel intolerant, vrouw- en homo-onvriendelijk. (n) Masculinisme ten top :nono:
|
Het zijn net cybergothics :cool: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerst: wie zin heeft gaat naar zo'n festival, of het helemaal je ding is of niet. Ten tweede: trance is al een tijdje niet meer 'heel erg in'. En on topic: de combinatie van skischoenen en bikini's heb ik nooit begrepen. Het nut van topjes of bikini's als bijna alles er uit valt trouwens ook niet... |
ik vind het wel geinig, maar de meeste voorbeelden zijn gewoon van mensen die niet kunnen combineren ofzo, je hebt echt veel van die kleding die wel leuk is, alleen dat zie ik hier even niet. :bloos:
|
Yuck.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stoorde me er vroeger behoorlijk aan, dat extravagante gedoe. Echter ik heb er geen last van, en die mensen vinden het leuk, nou prima (y) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.natureone.de/typo3temp/23bd4a0161.jpg bah, kan die cybergothics nie vinden.. :( |
haha die kleding is echt fout maar wel leuk om te bekijken vind ik!
Ik heb ook wel n soort ravetruitje als ik naar zo'n feest ga. Die is rood met doorzichtig plastic :o maar zo extreem hoeft voor mij niet, wil wel toonbaar blijven. |
Citaat:
mijn advies: get a life en dit: :rolleyes: |
hm, tis blijkbaar in om je aan te kleden met touwtjes. meer touw dan stof iig
|
draadjes-sossies :cool:
|
gave sig :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rave kleding is zoooo 2001 (en duits)
|
Citaat:
|
Citaat:
tsjah... je zal met je fouten moeten leven Sjezzie (die andere naam had nog een mooi verhaal erachter, maar dit) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heette ik maar EPD :( |
Citaat:
|
:) :)
|
komop zeg :rolleyes:
laten we het over rave kleding hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.easleyscostumes.com/asset...ges/a_b003.jpg
kinky http://www.millers-rentals.com/barrel_boy_&_girl3.jpg voor de wat uitdagendere raves |
Citaat:
|
Ik vind 'Sjezzie' een leuke naam heur (y).
EN ik vind ravewear geweldig (y) Wat jammer dat er in dit topic alleen gare voorbeelden staan, (met uitzondering natuurlijk van die kraftwerkeresque snorremans :cool: ). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |