![]() |
Ik wil misschien Geschiedenis in Utrecht gaan doen. Wat zijn de toekomstperspectieven
Ik wil misschien Geschiedenis gaan studeren in Utrecht, maar ik weet nauwelijks wat hier de toekomstperspectieven van zijn. Kan iemand mij helpen?
|
Bijstand? :D
|
Leraar. Of baantjes waar je geen specifieke opleiding voor nodig hebt maar alleen een universitaire opleiding.
|
Geen idee, zie ik dan wel weer :)
|
Leraar... veel meer kan ik niet bedenken.
|
iets in een museum of journalist denk ik ..
|
schrijver van geschiedenis boeken ofzo ;)
|
als je rijk wilt worden kan je beter wat anders zoeken :)
|
Citaat:
|
Belabberd, als je geluk hebt misschien (hoog)leraar, anders bijstand.
|
of meewerken aan docu's, informatie zoeken, verzamelen en het chronologisch in elkaar zetten.
|
Citaat:
|
Geschiendenis is toch echt een goede basis voor een journalistiek-master.
|
Leraar, journalist, vooropleiding archiefschool (Amsterdam), politicus (maar ja, dat kan iedereen), ambtenarij etc.
|
Citaat:
maarja, ik ben iemand die blij is met een klein appartementje en een grote boekenkast dus rijk worden is geen prioriteit. :D |
Citaat:
|
bij geschiedenis denk ik aan leraar. Tuurlijk wordt je niet gelijk miljonair maar volgens mij verdient het best goed. Daarnaast zijn de vakanties natuurlijk ook niet mis :)
|
Citaat:
|
Gewoon gewoon lijkt me een betere uitdrukking :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat die rechten mensen maar verder dromen, ze zijn wel breed in te zetten, maar daar staat tegenover dat er ook stapels van zijn. Absoluut geen garantie dat je daarmee wel de dik verdienende baantjes krijgt.
|
Citaat:
ja dat vind ik ook, best een goed salaris, helemaal als je al een aantal jaren er werkt. goed van te leven. |
Jep.. en is salaris alles? Als iemand iedere morgen moet denken .."gadverdamme! weer naar mn werk bleeuuhhh"
dan heb ik liever een ietswat lager salaris maar wel een leuke baan :) |
Werkloos zijn is geen leuke baan.
|
Citaat:
en ik hoef ook geen ruim appartement, en mocht ik daarover nog van gedachten veranderen probeer ik wel een rijke man te zoeken ;) |
ik doe ook geschiedenis en ik wil het liefst de journalistieke kant/documentaire-achtige kant op. ofzo. :) ik zie wel
|
Citaat:
(Overigens ben ik Rechten gaan doen omdat ik breed maatschappelijk georienteerd ben. Ik hoef geen dik betaalde advocatenbaan, doe mij maar iets leuks in het openbaar bestuur.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |