![]() |
[Software]
Na dat mn vader mijn pc had geformateerd (was ik niet erg blij mee, maar wat moet je als je er naar een half jaar achterkomt dat je virus scanner al die tijd het niet deed. Had bijna 6k virus infected files :( )
Maar in ieder geval was ik al mn drivers voor mijn hardware kwijt, niet zn probleem zou je zeggen, niet echt nee, op een ding na. Dat ik de driver voor mijn geluids kaart niet kan vinden, het vreemste is dat die op het moederbord zit, zou je zeggen dat pakt Windows XP wel, die gooit er een standaart driver overheen, niet dus. Ik het nog maals zoeken op het internet naar een driver, helemaal nix... Ik word er zo langzamerhand gek van. Ik had een pc die het deed, met 6k virusen, en nu een virusloze pc die het niet doet. Hoezo ironisch. Mijn vraag aan jullie is kunnen jullie me helpen aan een driver voor mn geluidskaart? Ik heb opgeschreven wat op de chip stond ( heb de pc opengebroken ) Mirco Star model MS 8878 ver:310 bijvoorbaart dank |
heb je bij het kopen van de pc niet een cd met drivers voor het moederbord gekregen?
|
Gewoon ff met everest uitzoeken welke geluidskaart je hebt en dan downloaden.
Ik kan zo ff niet de download link vinden. |
|
Nee ik kreeg er alleen een josti boekje bij. Ik vind het ook raar dat er voderest nix bij zat, Idd geval bedankt.
|
Citaat:
Daarvan download je de drivers vanaf nvidia.com Maar zoals ik dus zei, gebruik everest om uit te zoeken welke geluidskaart je hebt om daarna de driver te downloaden. Want dan hoef je niet nog eens je pc open te breken, om uit te zoeken welke zooi je in je bak hebt zitten. |
Je kan natuurlijk nagaan wat voor moederbord hebt en dan naar de desbetreffende site gaan voor drivers aangezien je sound toch onboard is.
Staat misschien in dat boekje? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |