![]() |
[dvd/cdrom speler] doet moeilijk
mijn dvd/cdrom speler van mijn computer doet het nauwelijks, hij maakt hetzelfde geluid als wanneer je een lege cd in een cd speler stopt in combinatie met proppen papier, een beetje rammelend/rommelend geluid.
hij herkent de cdroms niet of hij speelt ze niet af, en dit is sinds vandaag. kan dit door de warmte komen? weet iemand hier een oplossing voor? |
Die heeft de geest gegeven, heb ik tot nu toe al 2x gehad, godzijdank wel binnen het jaar dus kosteloos een nieuwe :)
|
Citaat:
edit: hij word morgenochtend gemaakt (y) |
Citaat:
Hebben ze hem terug gestuurd naar de fabriek of hebben ze je kosteloos een andere meegegeven? |
Sja, met een prop papier in je la kan ik me voorstellen dat-ie de geest geeft :)
Volgens mij is het een kwestie van stof, en een kwestie van afstellen. Het eerste kun je wat aan doen (vochtige tissue over de lens heen halen en zorgen dat er niks achterblijft), de tweede kun je maar beter niet aan gaan beginnen. Ik heb een CD-I speler uit '92, die loopt nog perfect, andere drives geven soms na een maand al de geest. |
Citaat:
en @ phoxetis: dr zit geen prop in :P maar ik ga m niet openmaken om hem schoon te maken, dat vertrouwd mn ma me neit toe, ze is bang dat ik mijn pc sloop... |
Citaat:
|
DVD-ROMs repareren ze al heel lang niet meer hoor, die gaan bij de achterdeur van de winkel in de grijze container hè :)
|
nah t is al gefixt, zat een hoop stof in volgens die gast...
en mijn moeder laat mij mijn comp. niet uitelkaar schroeven want ze vind dat ik dat niet kan, al heb ik t al tig keren gedaan |
Volgens Occam's scheermes betekent dit dat je moeder gewoon een domme koe is.
|
Citaat:
..|.. :o ..|.. |
Sjimmie owns you.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |