![]() |
Zonder banners en pop-ups geen geld, toch?
Hoe financieert scholieren.com het bestaan van haar site? Geen reclamebanners of pop-ups. Zelfs geen verborgen cookies van derden, nee helemaal niks. En toch is het een goede site met alles wat je maar wilt.
Natuurlijk bestaat een forum niet zonder posts en reacties van leden maar nog belangrijker de forumbazen die hun vrije tijd inleveren om het forum in het juiste spoor te houden. Toch zal de jaarlijkse domijnnaam betaald moeten worden en natuurlijk de voltallige server-apparatuur die het mogelijk maakt duizenden berichten per dag op te slaan. Natuurlijk zijn de bazen van scholieren.com niet lid van een mafia of onderwereld, wie weet, maar van hun eigen portemonnee zullen ze denk ik ook wel afblijven. In ieder geval vind ik het een hele knappe prestatie om een site zo te kunnen laten groeien tot wat we nu zijn. Namens het forum van scholieren.com bedank ik u! |
Geen reclamebanners...?
|
Citaat:
|
Ik zie ze wel, maar echt storend zijn ze niet.
|
wat dacht je van dat balkje dat boven de berichten staat?
niet echt storend nee, redelijk praktisch. |
Ik zie nooit reclame :confused:
of had ik dit nou net niet moeten zeggen :S |
hmm, kan zijn dat ik waanvoorstellingen heb...
http://www.scintilla.utwente.nl/~florisb/banner.jpg |
ik heb ook geen reclamebanners meer? :confused: Maar ik heb gene blockers ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
en geen vage hostsfiles....hoewel. HEt is een image van school, maar met dezelfde image had ik daarvoor wel reclame geloof ik. Ik heb ook niet in de host file zitten kloten. Ik weet ook niet wanneer ze zijn weggegaan, ik las dit topic en zag het ineens. Ik zie ook geen kruisje of grote lege ruimte... |
Kazaa lite past ook je host file aan..
|
Alleen bij het installeren?
Zo ja, dan is dat niet het probleem :) en ikz ie geen kruisje ofzo he... |
Soms zie ik ze wel soms niet. Pop-ups heb ik al tijden niet gezien.
*Afkloppen* |
Een tijdje geleden kwam er steeds zo'n flash popup. Die zijn zo irritant. De banners die er nu zijn vind ik wel oke..
|
Citaat:
En het klopt dat je geen kruisje ziet.. |
Hoeveel wordt er op dit forum jaarlijks verdiend aan al de banners, als ik vragen mag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Alleen jammer dat s.com geen BV is :p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |