![]() |
weed of hasj wel eens een keer verkeerd gevallen?
?
|
neuh
|
Ja.
|
In het begin wel een paar keer, ja. Ook toen ik het voor de eerste keer met alcohol combineerde.
|
Citaat:
|
ja, vooral wiet. daarom rook ik dat ook eigenlijk niet meer.
hasj(Y) |
Ja, bij (n) voorgedraaide (n) joints nog wel eens.
|
wie rookt er dan ook voorgedraaide :rolleyes:
;) |
Nee, gelukkig (nog) niet.
|
Ja, like 2 keer en toen heb ik teringhard lopen kotsen (y)
|
ja wel een paar keer bijna outgegaan maar nu niet meer, k weet wanneer ik moet stoppen (bijna nooit dus :))
|
Heb in combinatie met teveel alcohol wel eens moeten kotsen van wiet.
|
nope alleen met spacecake
|
ja, was qua blow nix bijzonders, maar qua werking wel.
het begon met zwarte stippen en toen ging het licht langzaam helemaal uit.. |
1 keer gekotst na het eten van 1 blik erwtensoep
1 keer gekotst omdat ik niets gegeten had |
Citaat:
|
Ja een paar keer. Ik heb een keer na het roken van 3 sticks 10 minuten zitten janken omdat ik het allemaal niet meer wist. En ben een keer (bijna) out gegaan. Maar dat verhaal heb ik geloof ik al een keer gepost en net als jij geen zin om zoekfunctie te gebruiken :rolleyes:
|
hm weird :/
ik kan echt zoveel blowen als ik wil (ook icm alcohol), en dan word ik gewoon wel stoned enzo (en moe vaak), maar meer gebeurt er niet. |
Citaat:
dat gebeurt dus ook al heel lang niet meer.. |
Ja, 1 keer. vroeg in de morgen en helemaal niks gegeten en dan te veel blowen.
|
Mja, de eerste keer. Kwerd zo suicidaal als de pest en kende het verschil tussen realiteit en illusie niet meer....
|
nope niet echt, een paar keer zo'n hitte aanval gehad dat je 5 min lang loopt te zweten als een otter maar dan wat vlotter :P kon het niet laten
wel meegemaakt dat iemand flink over zijn nek ging door te veel alcohol gecombineerd met wiet. |
Jep 1x keer in de trein naar amsterdam in zo`n tussencoupe een joint gerookt, weer terug de kabine in. Gaan zitten en opeens kreeg ik het vet benauwd en ging ik trillen als een idioot en was schijnbaar ook zo bleek als een lijk. Aangekomen in A`dam wat gegeten bij KFC en toen ging het wel weer, gewoon meer stoned ipv ziek.
|
Citaat:
Gheh, dit heb ik zelf ook minstens 10 keer meegemaakt. Zou ook best richting 25 kunne ngaan :D |
nooit gekotst van wiet of hasj.. wel een keertje out gegaan van hasj..
of een btje parranoia geworden.. overigens maar 2 keer gebeurd.. is geen aanrader.. |
alleen in het allereerste begin, met een bijna pure joint.
echt alles ondergekotst.... maar daarna ben ik er nooit meer echt ziek van geworden |
jahoor...
|
Citaat:
jaa.... |
tuurlijk... gister overstuur, jointje gerookt, werd alleen maar erger *ja kweet, versterkt gevoelens maar toch.. zo'n lekker jointje...mm* kreeg kei hoofdpijn en werd een beetje misselijk..
verder gaak alleen over me nek alsk jionts rook met zware chaq, kwam er ook pas later achter dak daar niet tegen kan.. blegh |
1x bijna in paniek geraakt na veel te veel gerookte te hebben uit een bong. En één keer heel misselijk geworden bij m'n eerste joint. Voor de rest alleen maar vrólijke shjit :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En een lauwe frikandel uit de muur trekken en opeten net voordat je een dikke joint op gaat roken is ook niet altijd even slim. Die frikandel uitgekotst (en dan ook alléén die frikandel) en toen werd ik pas stoned :D . |
deze vakantie. op het strand. k had al flink veel gedronken. en daarna nam k een paar flinke hijsen van ook flink sterke joint. poeh! k werd echt fucking ziek!echt hels. ik kon alle indrukken van buitenaf niet meer aan, en dan lag k gewoon op de grond.:) was zo ontzettend duizelig, en lag al te kotsen. en toen moest k ook nog opstaan, want we gingen weg...poeh! rest van de nacht btje zo doorgegaan.
|
soms :) maar dat is dan mijn eigen schuld :D.
|
Citaat:
|
Een keer heel misselijk geweest, en een keer achterover een trap afgevallen, maar dat is meer verkeerd vallen door dan dat het zelf verkeerd valt ;)
En een keer gewoon opeens omgevallen tijdens het blowen, maar het was toen ook heel warm :o |
Citaat:
|
KANKETEVEEEUHHHHHHHHH jullie zijn zo dom en stupid want je moeder is kankerteefjes kusjes tripping_eddy[nl]
|
Opvallend hoe grote praatjes mannetjes opeens krijgen op het forum, veilig achter de computer 8)
|
Hmja, afgelopen zaterdag nog :(. Khad echt veels te veel drank op, en daarna nog een hele dikke joint gesmoked :eek: , en dat viel idd niet zo goed. Kmoest like, 6 keer kotsen :P.
Grtz, Matthijs |
Citaat:
woow n00b, dats niet goed. niet meer doen zou mama zeggen. |
Citaat:
:rolleyes: |
ja, niet fijn, maar ja :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa zonder alcohol notabene
zat in de chill out te blowen en toen ik weer de dansvloer opkwam, whaa alles werdt vaag , ik werdt superberoerd en ben naar de wc gegaan waar ik keurig in heb overgegeven ik snap er nog steeds niks van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah... da was echt kut :o
Dus nu doe ik t nog steeds n beetje rustiger aan... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |