![]() |
[Photoshop] creatie
hey,
ik maak vaak collages en dan bewerk ik zie bij photoshop. ik weet niet of ik het hier mag posten. maar anders verwijder ik hem wel. wil graag weten wat jullie ervan vinden. http://picserver.student.utwente.nl/...7H84644/p.jpeg http://picserver.student.utwente.nl/...QW6H359/p.jpeg http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
ik vind de tweede stukken beter als die eerste die eerste is gewoon lelijk ,..en volgens mij gebruik je alleen de gradint tool ofzo ,het ziet in ieder geval niet erg netjes uit omdat je de helft van de plaatjes niet ziet ,..dat vind ik zelf jammer ,..maar opzich wel een leuk probeerseltje ,...niet als critique bedoelt maar als hulp (y)
|
Citaat:
|
Hebben de plaatjes ook nog wat met elkaar te maken ofzo?
|
misschien leuk als ze wat beter in elkaar overlopen, de afzonderlijke plaatjes.. en die kleuren eroverheen maken het ook niet veel beter.. dus zoek een paar tutorials voor photoshop, ga heel veel oefenen en post dan weer eens iets :)
|
die scooter maakt het helemaal af (y)
|
Die bovendte ziet er opzich wel leuk uit, alleen zou ik andere plaatjes hebben gebruikt.
Vooral die scooter. :nono: |
Als je ze in elkaar laat overlopen is het veel mooier....en ik zou de scooter weg doen en ook een thema aanbrengen in je collages
|
Gatverdamme wat lelijk.
|
Ik vind er ook geen reet aan
Het past niet bij elkaar , lelijk afgewerkt |
Citaat:
|
Citaat:
dat meisje links boven: eenzaamheid,wacht op iets 2 lesbische meisjes: mijn vriendin is lesbisch bos: daar ben ik aangerand mes eronder: met zo'n mes was ik toen bedreigd wijd open gesperd oog: leek op het oog van mijn oma en die heeft kanker (in haar oog) borst: van aanranding scooter: daar zat dat joch op... oog dat huilt: al mijn verdriet,die ik blijf houden,ik kan me niet afzetten van mijn problemen meisje wat in elkaar gezakt is: eenzaam heid,al mijn vriendschappen zijn kapot,degen van wie ik hou hebben zich tegen me gekeerd. spinneweb: ik was van plan om nooit te vertellen over mijn aanranding,en had gezegt dat het aan iets anders lag tegen mijn ouders (dat ik lesbisch was....) maar dat was een leugen,leugens laat me denken aan spinnewebben. |
Misschien iets voor psychologie dan?
|
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWW :s.
|
Holy fuck, dit ziet er niet uit.
Ik snap dat het voor jou veel betekent, maar ik kan er dus echt niks mee, ik vind het niet mooi. |
hehe die scooter ertussen :D (n)
|
ik zie alleen maar kruisjes :|
edit: nu zie ik ze wel, ik vind ze niet echt heel bijzonder. |
Jammer dat het plaatje je verhaal niet zo goed ondersteund.
|
je kan zien dat je de filters hebt ontdenk en dat je weet hoe je knippen en plakken, wanneer stop je er iets van jezelf in?
|
Leuk idee.
|
Citaat:
|
:confused:
|
als ik deze plaatjes zie zónder je verhaal over je problemen, snap ik er niks van.
|
Gedachte is opzich wel oké, maar oerlelijk uitgewerkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |